Opel garage

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spiky
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:35
Locatie: Noord Holland

Opel garage

Bericht door Spiky »

Dag allemaal,

Op het forum komen we nogal eens tegen dat sommige van jullie niet echt te spreken zijn over de Opel garages in het algemeen (op Oosterhout na).

Heeft iemand van jullie ervaring met het Motorhuis in Leiden en/of Haarlem.
We weten namelijk nog niet waar we het onderhoud zullen gaan laten uitvoeren.
Of kunnen we beter naar Lotus in Amsterdam gaan voor het onderhoud naar jullie mening?

Groet,

Spiky :alone:
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Ik heb ervaring met het motorhuis in gouda. Na een rommelige start kreeg ik daar Leo als monteur toegewezen. Niets dan lof, gaat echt prima daar. Altijd behulpzaam, afspraken maken gaat soepel en vaak op korte termijn. Veel kennis en vooral interesse in de auto.

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Mijn voorkeur is algemeen bekend hier: Lotus Amsterdam. Jan weet waar hij over praat, is gek van auto-sport (werd vorig weekend nog tweede in een heuvelklim met 70 deelnemers!) en ze hebben elke dag auto's staan die gelijk zijn aan die van ons.

Top bedrijf voor advies en onderhoud en aardige jongens daar!

Met Opel houd je toch dat ze twee of drie Speedsters in onderhoud hebben en dat vind ik gewoon te weinig, ik weet er te weinig van en als ik dan spullen wil hebben waar ie dan beter van wordt dan zoek ik mensen die meer weten dan alleen standaard onderhoud. Ik zeg dus niks over de dealers die jij aanhaalt, daar heb ik geen ervaring mee.....
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Met een goede Opel+ Lotus garage kan je kiezen. :jump:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

:oops:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik geloof dat Gerard zijn speedster bij Motorhuis Leiden in onderhoud heeft. Hij heeft geen klachten tot nu toe dacht ik. Maar hij zal er zelf nog wel wat over te vertellen hebben denk ik?

Ik woon zelf dan wel heel dicht bij Leiden, maar toch laat ik de beurtjes doen bij het Motorhuis in Gouda, waar Mark hem ook in onderhoud heeft.

Lotus vdKooi zou ook een goede optie zijn, vooral als je inderdaad verbeteringen wil toe gaan passen, maar dan alleen als je speedster uit de garantie is zou ik dat doen...
Afbeelding
Matsuru
Actief lid
Berichten: 166
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:27
Locatie: Noord-holland

Bericht door Matsuru »

Het Motorhuis Haarlem :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :bangin: :bash: hier ze ze mij alleen om de showroom te verbouwen.

Lotus Amsterdam :thumbup: hier is ook mijn Speedster in onderhoud. Dit zijn mensen die er verstand van hebben en je kan gewoon bij je Speedster blijven bij onderhoud.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Lotus Lochem :thumbdown: je móet er bij blijven, anders wordt alles wat ze afbreken, gewoon weer gelijmd :twisted:
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Ik heb idd mijn Speedster in onderhoud bij het Motorhuis Leiden.
Over de uitgevoerde werkzaamheden geen klachten. Je wordt netjes behandeld en ze komen hun afspraken na.
Maar als je zoekt naar wat extra aandacht of liefde voor de auto dan moet je daar niet zijn. Denk dat daar de toko te groot voor is of zo.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gebruikersavatar
Spiky
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:35
Locatie: Noord Holland

Bericht door Spiky »

Bedankt voor jullie reacties.

Op dit moment hebben we nog garantie via het Motorhuis in Leiden.
Vandaag is nog de bovenste achterwielophanging aan de rechterkant vervangen wegens een kraak. Tot nu toe zijn we redelijk tevreden.
We zullen zeker een keer bij Lotus in Amsterdam langs gaan om daar eens te kijken.

Groet,


Spiky :alone:
Plaats reactie