13 oktober: Lotus-on-Track does Zandvoort!

Aanstaande evenementen.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Re: Circuitverzekering

Bericht door Maik »

lester schreef: £238 voor dekking tot £27.000 minus een eigen risico van £2.700.
£176 voor dekking tot £20.000 minus een eigen risico van £2.700.
Wow, dat liegt er niet om. Dat is per trackday-dag neem ik aan?

270 euro om een auto voor ongeveer 20000euro te verzekeren.... hmmm, daar gaan we even over nadenken :)

Bedankt voor alle info in ieder geval.
Afbeelding
lester
Nieuw lid

Bericht door lester »

Per dag inderdaad, maar alle bedragen zijn ponden. Dus als de premie pro ratio is met de dagwaarde dan zou je aan € 176 moeten denken om € 20.000 dekking te verkrijgen (zie tweede quote).
Maik

Bericht door Maik »

Ja, ALS hij pro rato is... ik ging er even vanuit dat het TOT 20000pond dus gewoon 176pond is (=270 euro). Vandaar zeg maar :wink:
Maar het is dus pro rato?
Afbeelding
lester
Nieuw lid

Bericht door lester »

Maik schreef:Ja, ALS hij pro rato is... ik ging er even vanuit dat het TOT 20000pond dus gewoon 176pond is (=270 euro). Vandaar zeg maar :wink:
Maar het is dus pro rato?
Geen idee, maar je kan natuurlijk altijd een quote aanvragen.
Voor mijn twee quotes klopt het wel ongeveer:

27.000 : 238 is ongeveer 20.000 : 176
Maik

Bericht door Maik »

Aha, nu snap ik hem, jij had precies die twee verzekeringen aangevraagd.
Zal wel pro rato zijn dan ja.
Gelukkig zijn die speedster geen klap waard in verhouding tot dat elise-spul :wink:
Afbeelding
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

Paul's e-mail schreef:Hi

Thanks for coming back – we offer members of vx220.org £10 off membership of LoT so I will refund £10 to you via paypal.

Welcome.

Paul Golding
Vergeet je dus niet vooraf! te registreren (en dit te vermelden indien je al geregistreerd bent) bij VX220.org.uk.

Heb je de eerste km's aan benzine alweer 'in the pocket' :wink:
Maik

Bericht door Maik »

Paul vroeg dat ook al aan mij, en hij gaat het terugstorten!
Mooi!

Er zijn al 27 mensen aangemeld voor de trackday, maar dat kunnen er maximaal 60 worden.... waar blijft iedereen?! En waar blijven de inschrijvingen van onze zuiderburen :?: :wink:
Afbeelding
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Belgen en hard rijden? Ken alleen Paskal die een beetje doorrijdt, maar die heeft hulp van een Nederlandse vrouw.......

Komop Pipo: "Put your money where your mouth is" :twisted:
Julie
Nieuw lid

Bericht door Julie »

Hallo!

Zag dat Maik ook al op LoT gepost had :)

Flink aantal van de regulars lijken zich nog niet officieel op gegeven te hebben.. maar die komen nog wel.
Want Zandvoort is *LEUK*.
Sommigen gaan door naar de Ring op Zaterdag om daarna Spa te doen (maandag / dinsdag) Mafkezen :roll:

Over het hotel, voor diegenen die donderdag avond willen blijven slapen.

NH Hotel Zandvoort heeft ons een aanbieding gedaan, inclusief ontbijt, b elastingen en parkeren is een twin room € 121,- Parkeren is waarschijnlijk voor 1 auto, maar dat is geen probleem omdat Elises (en dus denk ik Speedsters ook) onder de slagboom van de parkeer plaats door passen.

Reserveren kan via een mail naar m.valentine@nh-hotels.com of een fax naar 023 5719 094 vermeld aanbieding nummer 34367512.
Zij verlangen ook je credit card gegevens omdat deze aanbieding tot maximaal 4 weken voor aankomst geannuleerd kan worden.

Deze aanbieding is voordelig als je wil ontbijten, scheelt een paar euro met het goedkoopste tarief op internet. Mocht je niet een ontbijt mens zijn, boek dan via <deze link>

Groetjes,
Julie
Abbeville in de regen :up
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Julie schreef:Parkeren is waarschijnlijk voor 1 auto, maar dat is geen probleem omdat Elises (en dus denk ik Speedsters ook) onder de slagboom van de parkeer plaats door passen.
8) 8)

Tot wanneer is de inschrijving? Ik weet pas eind augustus of ik kan (ivm cursusdagen)
Lotus Elise S2
Julie
Nieuw lid

Bericht door Julie »

Hendrik-Jan schreef:
Julie schreef:Parkeren is waarschijnlijk voor 1 auto, maar dat is geen probleem omdat Elises (en dus denk ik Speedsters ook) onder de slagboom van de parkeer plaats door passen.
8) 8)

Tot wanneer is de inschrijving? Ik weet pas eind augustus of ik kan (ivm cursusdagen)

Je kan je inschrijven tot de dag ervoor. Tenzij de dag eerder vol is.
Je kan je onder voorbehoud aanmelden, en eind augustus bevestigen & betalen.
Login op www.lotusontrack.com of mail Paul Golding Paul@Lotus-on-track.com
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Julie schreef:
Hendrik-Jan schreef:
8) 8)

Je kan je inschrijven tot de dag ervoor. Tenzij de dag eerder vol is.
Je kan je onder voorbehoud aanmelden, en eind augustus bevestigen & betalen.
Login op www.lotusontrack.com of mail Paul Golding Paul@Lotus-on-track.com
Thanks!
Lotus Elise S2
Maik

Bericht door Maik »

H-J, zonder is het geen feest natuurlijk :wink:
Dus aanmelden en onder voorbehoud opgeven! Daardoor zal je ook nog iets beter je best doen om die dag vrij te houden :lol:
Ik ga niet het hotel nemen denk ik, Zandvoort is voor mij maar 35min rijden...
Julie, de speedster is net zo hoog als een elise (112cm als ik het nog goed weet), dus die opeltjes kunnen daar ook staan (illegaal dus eigenlijk? Lotus-achtigen mogen dat gewoon natuurlijk :wink: ).
Afbeelding
Julie
Nieuw lid

Bericht door Julie »

Maik schreef:H-J, zonder is het geen feest natuurlijk :wink:
Dus aanmelden en onder voorbehoud opgeven! Daardoor zal je ook nog iets beter je best doen om die dag vrij te houden :lol:
Julie, de speedster is net zo hoog als een elise (112cm als ik het nog goed weet), dus die opeltjes kunnen daar ook staan (illegaal dus eigenlijk? Lotus-achtigen mogen dat gewoon natuurlijk :wink: ).

Nou vorig jaar vonden ze het niet zo leuk hoor!
Commentaar van de receptioniste : "al die kleine autootjes gaan gewoon zonder te betalen van de parkeerplaats af!"
Gaat beste met dak eraf, omdat je de slagboom wel beetje op moet tillen over de voorruit en de anti-roll bar ;)

Woonde tot voor kort in Hoofddorp, maar ging wel naar het hotel omdat het meestal super gezellig is. Dus je kan altijd even langskomen voor een drankje, als je dichtbij woont..
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Maik schreef:H-J, zonder is het geen feest natuurlijk :wink:
Ik doe mijn uiterste best om die dag vrij te houden. Ik krijg de data van de cursus (assurantie-B, lekker saai dus) nog door. Begint 13/10 of 17/10.
Bedankt voor de uitnodiging om ook bij jou te overnachten :lol: maar ik denk dat ik gewoon mijn wekker wat vroeger zet.
Lotus Elise S2
Plaats reactie