13 oktober: Lotus-on-Track does Zandvoort!
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
ben er weer
Even een weekje weg geweest, nu weer volop aan de slag
Mochten er vragen zijn mbt betalingen dan hoor ik dat graag.
De ervaring met NH Hotels leert overigens dat je er goed aan doet om vooral te zoeken via andere boekingssites. Ik heb in de afgelopen jaren iedere keer opnieuw gemerkt dat ik via zo'n goedkope hotelkamer site uiteindelijk veel goedkoper uitwas dan bij NH zelf. Ff puzzelen dus.
Nog een belangrijk puntje voor de beginners:
Er is het eerste half uur ruimte voor 'sighting laps'. Dat wil zeggen dat je met maximaal zo'n 80km/h rondjes mag draaien om het circuit een beetje te verkennen. Als je voor de eerste keer een trackday doet: ZORG ERVOOR DAT JE ER OP TIJD BENT! Die sighting laps zijn hartstikke belangrijk!!
Ook belangrijk, zoals al eerder gemeld: schrijf je in voor een rijderstraining als je beginner bent.
Geef daarbij svp aan Paul of aan mij aan dat je beginner bent (niets mis mee, iedereen is een keer begonnen
). Wij proberen er dan voor te zorgen dat de beginners allemaal zo vroeg mogelijk getraind worden. Mocht je je niet op je gemak voelen zodra iedereen op volle snelheid gaat.. wacht je gewoon op je training.. Je hebt echt tijd zat om de baan op te gaan.
Daarnaast is het natuurlijk handig om eens te vragen of je met iemand mee mag rijden of om te vragen of een 'regular' even met jou meerijdt.
LoT is primair een 'vriendenclub', je zal dus niet snel afgesnauwd worden ofzo, over het algemeen is iedereen bereid elkaar te helpen.

Even een weekje weg geweest, nu weer volop aan de slag

Mochten er vragen zijn mbt betalingen dan hoor ik dat graag.
De ervaring met NH Hotels leert overigens dat je er goed aan doet om vooral te zoeken via andere boekingssites. Ik heb in de afgelopen jaren iedere keer opnieuw gemerkt dat ik via zo'n goedkope hotelkamer site uiteindelijk veel goedkoper uitwas dan bij NH zelf. Ff puzzelen dus.
Er is het eerste half uur ruimte voor 'sighting laps'. Dat wil zeggen dat je met maximaal zo'n 80km/h rondjes mag draaien om het circuit een beetje te verkennen. Als je voor de eerste keer een trackday doet: ZORG ERVOOR DAT JE ER OP TIJD BENT! Die sighting laps zijn hartstikke belangrijk!!
Ook belangrijk, zoals al eerder gemeld: schrijf je in voor een rijderstraining als je beginner bent.
Geef daarbij svp aan Paul of aan mij aan dat je beginner bent (niets mis mee, iedereen is een keer begonnen

Daarnaast is het natuurlijk handig om eens te vragen of je met iemand mee mag rijden of om te vragen of een 'regular' even met jou meerijdt.
LoT is primair een 'vriendenclub', je zal dus niet snel afgesnauwd worden ofzo, over het algemeen is iedereen bereid elkaar te helpen.
hallo,
Zet mijn naam maar ook onder het lijstje.
Ik heb mij ook ingeschreven voor 13 oktober op Zandvoort en ineens ook voor Spa Francorchamps (17okt).
kwestie van terug wat kilometers te rijden met de speedster
We zijn momenteel volop ons huis aan het renevoren en heb eigenlijk nog niet veel tijd gehad om er veel met te rijden de laatste weken.
Ik moet nog even kijken of ik donderdagavond al kom of vrijdagmorgend.
gr.
Alain
Zet mijn naam maar ook onder het lijstje.
Ik heb mij ook ingeschreven voor 13 oktober op Zandvoort en ineens ook voor Spa Francorchamps (17okt).
kwestie van terug wat kilometers te rijden met de speedster

We zijn momenteel volop ons huis aan het renevoren en heb eigenlijk nog niet veel tijd gehad om er veel met te rijden de laatste weken.
Ik moet nog even kijken of ik donderdagavond al kom of vrijdagmorgend.
gr.
Alain
Wat zijn de kosten van de rijderstraining en wat moet ik me daarbij voorstellen? Tips van een ervaren kracht zijn zeker welkom.YvoTuk schreef:ben er weer![]()
Vrijdag is mijn standaard vrije dag en ik vind het wel mooi kans. dus meer beginners info is welkom.
Voor diegenen die er nog nooit hebben gereden:
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/rij_een_rondje
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/rij_een_rondje