Kraken
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Kraken
Vandaag alle mogelijke delen van het PU schuim dashbord dat in aanraking kan komen met alu of plastik rubberkit opgesmeerd.Gisteren bijna gek geworden(ik kan niet veel meer hebben) van het gekraak gepiep gejank en gekreun wat onder dat dashbord vandaan kwam.Hele ding eruit gehaald en wat kontakt plekjes gevonden ga nu ook het dash modificeren en opnieuw bekleden.Daarna is de deur links aan de beurt die klinkt of die ieder moment eruit kan lazeren. Richting aanwijzers zijn ermee gestopt dus ook de warning lights.Voor de rest is alles goed en blijft een top wagentje.Ze heeft karakter en niet altijd makkelijk dus leuk!!!
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Pascal
Alle problemen die opnoemd wilbert, zijn het gevolg van de Nitrons heel je wagen trilt uit elkaar
Ik begin ook steeds meer van deze problemen te krijgen.
Dash begint als een gek te kraken.
Voorste kofferklep hangt los (zijn al 3 bouten verdwenen zag ik, nu moet heel mijn neus eraf anders kom ik niet bij de boutje om het weer vast te zetten.
Achterste bodemplaat los getrild.
Deuren rammelen uit elkaar.
Ik heb nog maar een lamp aan de voorkant die werkt.
Maar het blijft lachen met de speedster, je krijgt er zo veel liefde voor terug in de bochten met een setje nitrons.
Gr. Pascal
Ik begin ook steeds meer van deze problemen te krijgen.
Dash begint als een gek te kraken.
Voorste kofferklep hangt los (zijn al 3 bouten verdwenen zag ik, nu moet heel mijn neus eraf anders kom ik niet bij de boutje om het weer vast te zetten.
Achterste bodemplaat los getrild.
Deuren rammelen uit elkaar.
Ik heb nog maar een lamp aan de voorkant die werkt.
Maar het blijft lachen met de speedster, je krijgt er zo veel liefde voor terug in de bochten met een setje nitrons.

Gr. Pascal
- speedster
Je kan de bouten van de voorste scharnier vast krijgen door de beide koplampen te verwijderen. De bouten liggen als het goed is nog ergens in de buurt van het scharnier in een holletje. Je kan ze weer vast krijgen vanuit het gat waar de koplamp zit, maar het ga niet echt makkelijk. Gebruik gelijk locktijd.Het scharnier zit vast met 4 bouten.Pascal schreef: Voorste kofferklep hangt los (zijn al 3 bouten verdwenen zag ik, nu moet heel mijn neus eraf anders kom ik niet bij de boutje om het weer vast te zetten.