Zand en vliegjes worden aangezogen via verwarming...
Zand en vliegjes worden aangezogen via verwarming...
Gisteren op de meeting merkte ik in die hevige stortbui, dat de ventilatie op max. moet staan om toch nog iets door de voorruit te kunnen zien.
Had al gemerkt dat er veel vuil binnenkwam langs deze weg, maar nu was het extreem wat er allemaal binnen kwam... Zand, vliegen, enz...
Hoe heb jij dit opgelost???
Ik heb nu eens een test gedaan, de aanvoerbuis van lucht even losgemaakt net naast de rembekrachtiger en er een oud laken overgetrokken en dan de buis er weer opgeschoven. Zou volgens mij een simpele oplossing kunnen zijn.
Zijn er nog andere oplossingen? Of bestaat er een setje om een pollenfiter te monteren?
Had al gemerkt dat er veel vuil binnenkwam langs deze weg, maar nu was het extreem wat er allemaal binnen kwam... Zand, vliegen, enz...
Hoe heb jij dit opgelost???
Ik heb nu eens een test gedaan, de aanvoerbuis van lucht even losgemaakt net naast de rembekrachtiger en er een oud laken overgetrokken en dan de buis er weer opgeschoven. Zou volgens mij een simpele oplossing kunnen zijn.
Zijn er nog andere oplossingen? Of bestaat er een setje om een pollenfiter te monteren?
Mvg
Koen
Speester #2981
Koen
Speester #2981
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
Ik heb hem op een andere manier gedaan:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Het voordeel is nu dat er geen rommel tegen het filter komt en terugvalt in de ventilatie/verwarmings unit. Het nadeel is dat je er niet zo makkelijk bij komt om de filters hier te plaatsen.
Fijn zand komt er overigens nu nog steeds door, maar ik wil de luchtstroom niet te veel beperken. Ik ben wel af van kwade wespen enzo die het ventilatie systeem hebben overleefd. Paar minder prettige situaties mee gemaakt met die beesten.
Mark
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Het voordeel is nu dat er geen rommel tegen het filter komt en terugvalt in de ventilatie/verwarmings unit. Het nadeel is dat je er niet zo makkelijk bij komt om de filters hier te plaatsen.
Fijn zand komt er overigens nu nog steeds door, maar ik wil de luchtstroom niet te veel beperken. Ik ben wel af van kwade wespen enzo die het ventilatie systeem hebben overleefd. Paar minder prettige situaties mee gemaakt met die beesten.
Mark
C30-94@0.55bar
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Speedfreak schreef:Had na de speedstermeeting ook een kilo dode dieren in mijn auto.
heeft iemand een foto'tje waar die aanvoerbuis zit (of een hele goede uitleg)? dan doe ik er ook ff iets op!
Heb je wel eens aan een terrarium gedacht?
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy