terugroepactie vacuumleiding remsysteem !
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik mag 15 september nieuwe velgen halen. Tevens prutsen ze er de nieuwe slang in. Uiteraard krijg ik geen brief met mijn importbak.
Dit forum werkt super voor mij.
Het schijnt dus dat slechts enkele dealers deze recall mogen uitvoeren. Erg raar verhaal. Ik kreeg er verder geen uitleg bij. Voor dat slangetje vind ik het de moeite niet naar Oosterhout te rijden.
Ik heb besloten erbij te blijven wanneer ze het uitvoeren in Haarlem... 't blijft toch je kind he.

Dit forum werkt super voor mij.
Het schijnt dus dat slechts enkele dealers deze recall mogen uitvoeren. Erg raar verhaal. Ik kreeg er verder geen uitleg bij. Voor dat slangetje vind ik het de moeite niet naar Oosterhout te rijden.
Ik heb besloten erbij te blijven wanneer ze het uitvoeren in Haarlem... 't blijft toch je kind he.

- speedster
Ik ga naar de opel dealer van Vliet in Woerden. Dar heb ik hem gekocht.
Ik ben vrijdag langs geweest voor een afspraak en de magazijn man was niet aanwezig toen en zal ze maandag bestellen. Vandaag gebeld en ik kan morgen ochtend langs komen om ze te vervangen. Ik help zelf mee met het vervangen, want ik ben zelf automonteur geweest en ik vertrouw niemand aan mijn auto.
Ik ben vrijdag langs geweest voor een afspraak en de magazijn man was niet aanwezig toen en zal ze maandag bestellen. Vandaag gebeld en ik kan morgen ochtend langs komen om ze te vervangen. Ik help zelf mee met het vervangen, want ik ben zelf automonteur geweest en ik vertrouw niemand aan mijn auto.
Yep, da's HaarlemSpiky schreef:Dag Dominique,
Worden de velgen ook in Haarlem vervangenZo ja, weet je wanneer ze zijn besteld
![]()
Onze nieuwe velgen zijn al eind juni besteld en ze zijn nog niet binnen, vandaarWe zijn dus erg benieuwd hoe lang we nog moeten wachten.
Blijf je erbij omdat je ze niet vertrouwd in Haarlem![]()
Spiky

Ik heb het gewoon in Beverwijk laten doen en velgen waren binnen drie dagen binnen

- Dominique
Ik had de afspraak al 2 weken staan in Beverwijk, toen ik opgebeld werd dat zij het niet mochten doen. Zij verwezen mij naar een zusterbedrijf in Haarlem. Beide zijn officieel Opel dealer en voeren de naam Motorhuis.Spiky schreef:Dag Dominique,
Worden de velgen ook in Haarlem vervangenZo ja, weet je wanneer ze zijn besteld
![]()
Onze nieuwe velgen zijn al eind juni besteld en ze zijn nog niet binnen, vandaarWe zijn dus erg benieuwd hoe lang we nog moeten wachten.
Blijf je erbij omdat je ze niet vertrouwd in Haarlem![]()
Spiky
15 september ga ik naar Haarlem. Ik vond het al zo vreemd dat hij zij:" Wil je de afspraak verzetten als de velgen er dan nog niet zijn?" dat is over een maand

Ik ga er wel van uit dat een proffesioneel bedrijf als Opel in een maand toch wel 2 velgjes kan regelen?!?!!
De reden dat ik erbij blijf is dat Haarlem voor mij een onbekende garage is.