ontgrendeling voorkap
ontgrendeling voorkap
Nadat het raam was bijgesteld bij de dealer hing de hendel van de voorkap los. Bij de mini-meet in Zeist heeft van Dijk hem er weer opgeklikt. Vandaag wilde ik even onder de kap kijken (ik wil het aantal foto's uit leeuwaarden beperken) maar hij ging niet los.
Iemand een idee wat de oorzaak is? en of er nog een bypass is?
Ik moet namelijk weten of er genoeg ruimte is voor een filter op de ontvanger. In oosterhout heb ik de gele turbo gezien en daar was in ieder geval ruimte voor een versie zonder filter.
Alvast bedankt
Toen ik op mijn rug lag kwam ik ook nog twee zwarte knoppen (met rode rand) tegen, wat doen die?
Iemand een idee wat de oorzaak is? en of er nog een bypass is?
Ik moet namelijk weten of er genoeg ruimte is voor een filter op de ontvanger. In oosterhout heb ik de gele turbo gezien en daar was in ieder geval ruimte voor een versie zonder filter.
Alvast bedankt
Toen ik op mijn rug lag kwam ik ook nog twee zwarte knoppen (met rode rand) tegen, wat doen die?
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Fabian als je de achterklep bedoeld, als deze niet open gaat moet je even achter aan de klep duwen en trekken, zorg er ook voor dat er iemand de ongrendel hendel bediend, je zal zien dat deze nu open springt.
hierna moet het vergerendelings stuk dat op je klep even opnieuw afstellen.
Wat bedoel je met een filter op je ontvanger
Gr. Pascal
hierna moet het vergerendelings stuk dat op je klep even opnieuw afstellen.
Wat bedoel je met een filter op je ontvanger
Gr. Pascal
de achterkant gaat gelukkig wel open.
Op flitsservice staan een aantal mogelijkheden om de kans dat jij wordt gespot door een radardetectordetector te verkleinen. In de auto van mijn vader zit er eentje zonder filter dus nu wil ik daarop een filter zetten en hem in mijn auto plaatsen.
Rest de vraag of er voldoende ruimte (zo'n 25 - 28 cm) is bij de neus.
Zolang de klep niet open gaat kan ik dat niet vaststellen. Eind okt. moet de auto toch naar de dealer, maar eerder is beter.
Op flitsservice staan een aantal mogelijkheden om de kans dat jij wordt gespot door een radardetectordetector te verkleinen. In de auto van mijn vader zit er eentje zonder filter dus nu wil ik daarop een filter zetten en hem in mijn auto plaatsen.
Rest de vraag of er voldoende ruimte (zo'n 25 - 28 cm) is bij de neus.
Zolang de klep niet open gaat kan ik dat niet vaststellen. Eind okt. moet de auto toch naar de dealer, maar eerder is beter.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Ohhh ho Fabian toch! Je weet toch dat meneer Von Spee heel erg boos wordt als jij zijn radarsignalen opvangt
?
Voor de voorklep-ontgrendeling zit de hendel net achter/onder de binnenverlichting in de auto. Als die niet werkt, dan denk ik dat er niet veel anders opzit dan een retourtje Opeldealer.
SteV6

Voor de voorklep-ontgrendeling zit de hendel net achter/onder de binnenverlichting in de auto. Als die niet werkt, dan denk ik dat er niet veel anders opzit dan een retourtje Opeldealer.
SteV6
S4 Avant
Mijn vriendin woont in het noorden en elke keer de hele a28 af is vragen om een foto van de auto. Laten we eerlijk zijn de achterkant + logo is niet de mooiste kant om foto's van te hebben.SteV6 schreef: Voor de voorklep-ontgrendeling zit de hendel net achter/onder de binnenverlichting in de auto. Als die niet werkt, dan denk ik dat er niet veel anders opzit dan een retourtje Opeldealer.
SteV6
Die hendel hing dus los na het laatste ritje opeldealer. Eind okt gaat hij die kant weer op en daarna komt mjn toevoeging pas.
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
mijn voorklep blijft ook hangen. Eerder nooit last van gehad.
Door voorzichtig heen en weer te wrikken komt hij uiteindelijk wel los.
Het lijkt erop of het mechanisme iets van plaats verschoven is, waardoor de pal niet goed vrijkomt. Het ziet er ook allemaal superlichtgewicht uit.
Greetingz, Peter
mijn voorklep blijft ook hangen. Eerder nooit last van gehad.
Door voorzichtig heen en weer te wrikken komt hij uiteindelijk wel los.
Het lijkt erop of het mechanisme iets van plaats verschoven is, waardoor de pal niet goed vrijkomt. Het ziet er ook allemaal superlichtgewicht uit.
Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
radardetector
Pas goed op wat het gebruik van radardetectors betreft! Een tweetal maanden terug werd er in België een BMW-rijder betrapt op het gebruik van een radardetector. De politie stond er met hun radar. Op één of andere manier vermoedden ze dat er iets fout was, want ze hielden de BMW-rijder onmiddelijk staande voor controle, waarbij ze zijn radardetector ontdekten.
Bij het proces dat daarop volgde, stelde de rechter dat niet alleen de detector, maar ook de wagen deel uitmaakte van het misdrijf. Resultaat was dat de BMW verbeurd werd verklaard!
Het proces vond plaats in de rechtbank van Dendermonde. De rechter van dienst aldaar staat bekend als een zeer streng iemand waar niet met te discussieren valt. Hij wou met dit geval een voorbeeld stellen voor de toekomstige detectorgebruikers, zei hij. De eigenaar van de BMW zal waarschijnlijk niet in beroep gaan.
Ik moet er niet aan denken dat iemand mijn Speedster zomaar in beslag zou nemen
Bij het proces dat daarop volgde, stelde de rechter dat niet alleen de detector, maar ook de wagen deel uitmaakte van het misdrijf. Resultaat was dat de BMW verbeurd werd verklaard!
Het proces vond plaats in de rechtbank van Dendermonde. De rechter van dienst aldaar staat bekend als een zeer streng iemand waar niet met te discussieren valt. Hij wou met dit geval een voorbeeld stellen voor de toekomstige detectorgebruikers, zei hij. De eigenaar van de BMW zal waarschijnlijk niet in beroep gaan.
Ik moet er niet aan denken dat iemand mijn Speedster zomaar in beslag zou nemen

A thing of beauty is a joy forever!