Ik ben dus zoals Flap het noemt de "oude" Marcel

En ik fladder inderdaad, de SMART is inmiddels ook alweer verkocht

goed gezien Flap
Tja dus 2 x 2.2 gehad en één keer 2.0T
De Turbo is absoluut meer kick om in te rijden als de 2.2, je rijdt bijna elke auto eruit, maar met de STD 2.2 heb je geen klagen.
Ikzelf vond het het prijsverschil mbt rijgenot niet waard ze zijn beiden erg snel, wel had de Turbo meer luxe, CV met AB en extra isolatie !
Kan ook een nadeel zijn als je een draadloze deurbel hebt
De compressor heb ik nooit in gereden en heb geen idee of ik dat zou doen, omdat ik vrij veel problemen ook lees (Piet) maar dat is een keuze.
Puur kijkend naar de restwaarde en je wil een snelle dan zou ik de zwarte Turbo kopen en hem origineel laten
Een opgevoerde 2.2 is schat ik niet intressant in de toekomst, maarja dat is maar net hoe jij er tegenaan kijkt.
Opelcentrum is een goede dealer, en heeft als één van de weinige opeldealers een goede speedstermonteur rondlopen, tevens is het leuk dat Peter den Pous zelf ook een speedster fanaat is, vandaar dat hij in Nederland eigenlijk de enigste echte Speedster dealer is
Ja bij mij stond hij meestal in de garage, maarja ik ben een poetser
Als ik nu moest kiezen ging ik dus denk ik voor de Zwarte Turbo, exclusiever en echt snel, alhoewel je jezelf niet moet overschatten, de koper van mijn ex Turbo heeft hem dezelfde dag als de aflevering al in elkaar gereden, zoals inderdaad de meeste Turbo's in Nederland....
Succes met je leuke keuze, het is nog steeds één van de leukste auto's die ik gehad heb je zal er geen spijt van krijgen.....