En hier het bij bijbehorende geluid va een milltek.
Het geluid is wat minder , dit komt door de digitale fotocamera.
Milltek
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
He Jans, koop eens een goede microfoon.
Dit lijkt natuurlijk nergens op
Voor iedereen die een beetje een beeld wil krijgen hoe het werkelijk klinkt:
Als Jans voorbij komt rijden dan klinkt het als de WRC-rallywagens van eind jaren 90, maar dan zonder het knetteren in de uitlaat. Een beetje zo als de Corrolla van Wevers ....
En aan het eind van de straat zou je je rijbewijs al weer kwijt geweest zijn
SteV6

Als Jans voorbij komt rijden dan klinkt het als de WRC-rallywagens van eind jaren 90, maar dan zonder het knetteren in de uitlaat. Een beetje zo als de Corrolla van Wevers ....
En aan het eind van de straat zou je je rijbewijs al weer kwijt geweest zijn

SteV6
S4 Avant
Heb je een beter ideeSteV6 schreef:He Jans, koop eens een goede microfoon.
En aan het eind van de straat zou je je rijbewijs al weer kwijt geweest zijn![]()
SteV6

jans
evo 235+
Heei Maik
Vanmorgen de site van V max nog eens bestudeerd, en het blijkt dat ik de evo 235+ versie er op heb. Dat is standaard 235 pk, hierbij komt nog
het complete uilaat systeem en de grotere intercooler+ vliegwiel.
Dan komen we op ca 260 pk en 440 nm. had hier ook al zo'n gevoel van.
Vond het verschil wel heel groot.
V max heeft gelijk het 0-200 sprintje van mij maar even op hun site gezet.
Onder nieuwe video's.
jans
Vanmorgen de site van V max nog eens bestudeerd, en het blijkt dat ik de evo 235+ versie er op heb. Dat is standaard 235 pk, hierbij komt nog
het complete uilaat systeem en de grotere intercooler+ vliegwiel.
Dan komen we op ca 260 pk en 440 nm. had hier ook al zo'n gevoel van.
Vond het verschil wel heel groot.
V max heeft gelijk het 0-200 sprintje van mij maar even op hun site gezet.
Onder nieuwe video's.
jans
Hi Maik: Ten eerste mag iedereen dit weten , iedereen kan dit óók lezen.Maik schreef:Mooizo
En waarom mag alleen ik dit weten?![]()
Ik vind de stap van 25pk met die uitlaat en intercooler wel erg groot, maar misschien niet helemaal onhaalbaar...
Je lichtere vliegwiel geeft er echte krukas-pk's bij trouwens, alleen effectieve pk's voor op de weg.
M.
Ten tweede i.v.m. de interesse die je hebt,én getoont hebt ,wil ik jou!
ja, jou speciaal op de hoogte houden van alle verbeteringen

Wat die uitlaat betreft, 18 tot 26 pk winst volgens Courtenay.
Die 18-26 heeft te maken of de motor orgineel is of al getuned is. In mijn geval(is getuned) zou het 26 pk kunnen zijn.Maarzeg maar 16 pk dit is al minimaal! De grotere intercooler geeft zeker! die andere 9 pk.
En over dat vliegwiel ,pk 's krijg je er niet bij,maar is wel iets sneller op toeren.Vandaar die 260 pk.
jans
jans schreef:Hi Maik: Ten eerste mag iedereen dit weten , iedereen kan dit óók lezen.Maik schreef:Mooizo
En waarom mag alleen ik dit weten?![]()
Ik vind de stap van 25pk met die uitlaat en intercooler wel erg groot, maar misschien niet helemaal onhaalbaar...
Je lichtere vliegwiel geeft er echte krukas-pk's bij trouwens, alleen effectieve pk's voor op de weg.
M.
Ten tweede i.v.m. de interesse die je hebt,én getoont hebt ,wil ik jou!
ja, jou speciaal op de hoogte houden van alle verbeteringen![]()
Wat die uitlaat betreft, 18 tot 26 pk winst volgens Courtenay-Milltek
Die 18-26 heeft te maken of de motor orgineel is of al getuned is. In mijn geval(is getuned) zou het 26 pk kunnen zijn.Maarzeg maar 16 pk dit is al minimaal! De grotere intercooler geeft zeker! die andere 9 pk.
En over dat vliegwiel ,pk 's krijg je er niet bij,maar is wel iets sneller op toeren.Vandaar die 260 pk.
jans