Ik zal mezelf effe voorstellen

Stel jezelf en je auto voor.
Raphael
Actief lid

Ik zal mezelf effe voorstellen

Bericht door Raphael »

Ik ben Raphael (zoals te raden viel). Ik woon in Volendam, en nee ik eet geen paling, ben geen fan van jantje smit, en ik ga em ZEKER niet de groeten doen :evil: dat dat alvast duidelijk is :roll:

Ik ben dus net 21 geworden en heb helaas nog geen speedster. :cry: Momenteel rijd ik toyota, simpelweg omdat ik rond de 500 kilometer per dag reed en ik iets zuinigs moest hebben om uit die kilometer vergoeding nog een leuke bonus te kunnen halen.

Ik ben helemaal gek van de speedster, liefst een turbo, hoewel ik denk dat ik toch moet gaan voor de 2.2 omdat ik gewoon het geld niet heb. Ik wil er wel erg graag aan sleutelen (ik heb nu al de gehele technische documentatie doorgenomen omdat ik me verveelde). Ik bezoek het forum al langere tijd, maar kreeg het vaag genoeg niet voor mekaar om me te registreren, hoewel ik zovaak wou andwoorden :cry: Maar eindelijk ben ik er om jullie lastig te vallen, dus ik ben nog lang niet uit julie haren :wink:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Leuk dat je erbij bent en hopelijk heb je snel een speedster. Zoek je nu heel intensief of duurt het nog even voordat je er echt 1 wil/kan kopen?

Raar dat je je niet registreren... maar ik denk dat het iets te maken heeft met de speciale procedure van Mark en Piet tegenwoordig :wink:
Afbeelding
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Zou kunnen, we krijgen nogal wat rare aanmeldingen van mensen die allerlei rare dingen proberen te spammen. Mischien dat we in ons enthousiasme jouw er per ongeluk niet door hebben gelaten. We hebben namelijk een speciale commissie en na wat biertjes zie je dingen niet meer zo scherp.

Maar het is gelukt, dus Welkom!
Maar waarom wil je eigelijk een Turbo je wilt toch autorijden? :wink:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Ben je nog Zwart Piet :?: 8) 8)
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

Helaas ben ik bang dat het nog effe duurd voordat ik er 1 kan kopen, als het puur aan wil zou liggen had die ondertussen al verbouwd in mn schuur gestaan. Kreeg de eerste PM van Hendrik-Jan al binnen :wink: En wat een mooie dat is 8)

Ik heb geen idee waarom ik me niet kon registreren, maakt opzich ook niet zoveel uit, zolang je maar van je biertje kan genieten. En ik ben er uiteindelijk toch, dus eind goed al goed.

Hoezo geen auto kunnen rijden met een turbo ? Ging ook altijd perfect in die impreza, en daar zat toch echt ook een turbo in. Hoewel ik moet zeggen ik ben ook erg te spreken over compressors, dan zou je meer kunne halen uit die 2.2. Alleen dan mag je weer het frame gaan verstevigen, voordat je die uitwringt.
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

Welkom bij de club, ik ben een paar weken geleden nog in het mooie Volendam geweest. En als het mooi weer is kom ik graag nog een keer die kant op, en dan zit er vast wel 1 van die mooie rooie bij, of alle 3.
Bijlagen
Volendam.jpg
Volendam.jpg (53.48 KiB) 6886 keer bekeken
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Wat moet die speedster met die peek en cloppenburg pop erin 8) :lol:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Dat is maar gekheid van die Turbo. Als het prijsverschil niet zo groot was geweest dan had ik er waarschijnlijk er ook 1 gehad. Turbo is nu eenmaal makkelijker te tunen en 145pk is wat weinig. Al maakt het met een sprintje vanaf stilstand niet zoveel uit, op papier niet maar in het echt al helemaal niet. Bij hogere snelheden ga je dat pk verschil wel merken want dan heb je pk’s nodig om de luchtweerstand te overwinnen en word het wagen gewicht minder belangrijk. Maar dat wist je natuurlijk al.

Dus vandaar dat ik de weg van de compressor heb genomen, over het chassis hoef je geen zorgen te maken die kan er makkelijk tegen.

@Jans, ik heb nog wel een beetje last van mijn keel. :evil:
van dijk

Bericht door van dijk »

jans schreef:Wat moet die speedster met die peek en cloppenburg pop erin 8) :lol:
Alleen deze mis ik nog :wink:

Afbeelding
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

moet je niet doen Martin, anders lijk je net een vent 8) :lol:
van dijk

Bericht door van dijk »

jans schreef:moet je niet doen Martin, anders lijk je net een vent 8) :lol:
En een echte twent, neukt een vent :wink:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Ben ik even blij dat ik in Salland woon 8) :lol:
van dijk

Bericht door van dijk »

jans schreef:Ben ik even blij dat ik in Salland woon 8) :lol:
Dat dan weer wel.
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

Ik ga verhuizen....geheim adress opzoeken en uit het telefoon boek :P

Maar een schande dat ik je dan niet heb zien rijden :cry: moeten we toch maar is een keer inhalen :wink: (btw knappe speedster)
van dijk

Bericht door van dijk »

Raphael schreef:
Ik ga verhuizen....geheim adress opzoeken en uit het telefoon boek :P

Maar een schande dat ik je dan niet heb zien rijden :cry: moeten we toch maar is een keer inhalen :wink: (btw knappe speedster)
Ik was met een Rooie Speedster.
Plaats reactie