Nieuws uit Portugal

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Amstaff
Nieuw lid

Nieuws uit Portugal

Bericht door Amstaff »

Hierbij wil ik me even voorstellen.
Na vele maanden meegelezen te hebben, ben ik sinds een maand ook eigenaar van een prachtige grijze speedster.
Ik ben Belg maar woon in Portugal.
De speedster komt uit Duitsland en ik ben er persoonlijk mee naar Portugal gereden. 2200 km in 2 dagen, PUUR PLEZIER!
Momenteel staat mijn wagen in de garage wegens het langdurige en kostelijke legalisatieproces hier in Portugal. Ik hoop dat ik volgende week weer met een constante glimlach hier kan rondrijden.
Tot binnenkort.

Vriendelijke groeten,

Amstaff
TorBeest
Actief lid

Bericht door TorBeest »

Welkom,

ik neem aan dat er daar wel redelijk uniek bent, als je eenmaal mag rondrijden 8)
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Welkom!

Heb je enig idee hoeveel Speedsters er in Portugal rondrijden? Het zal wel een bezienswaardigheid zijn daar.
Lotus Elise S2
Amstaff
Nieuw lid

Bericht door Amstaff »

Ik denk dat er rond de 30 verkocht geweest zijn nieuw.
Dat aantal zal momenteel nog wel hetzelfde zijn.
Mensen kijken inderdaad enorm.
Het voordeel in Portugal is dat er bijna geen snelheidscameras staan (wel snelheidscontroles en anomieme politiewagens) en ik dus ongeloofelijk plezier kan hebben.
Een groot nadeel hier is de staat van de wegen, die mij al vele keren hebben doen vloeken. Vooral op kasseien 8slecht aangelegd).
Maar het is echt een super uniek wagentje met een groot hart. Dat is het al gelijk waar en hier is het dat zeker.
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

welkom op het forum!

en hou 'm heel he!
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Welkom en tenha o divertimento com seu Speedster!
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

Welkom op het forum, en verzorg die speedster :wink:
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Re: Nieuws uit Portugal

Bericht door Arno »

Amstaff schreef:De speedster komt uit Duitsland en ik ben er persoonlijk mee naar Portugal gereden. 2200 km in 2 dagen, PUUR PLEZIER!
Hmm.. Klink leuk, maar heb je er een hardtop bij oid.?

Kan me voorstellen dat je in portugal in de zomer totaal uit de auto brandt vanwege de zon en de hitte. Een open auto is dan waarschijnlijk niet zo'n pretje.

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Amstaff
Nieuw lid

Bericht door Amstaff »

Stilstaan in de zon is inderdaad geen lachertje maar daarom probeer ik steeds de files te vermijden zodat ik steeds kan rijden en er genoeg frisse wind is. Ook de koelere zeelucht is aangenaam. Ik denk dat veel zon in ieder geval veel leuker is dan heel veel regen zoals in België en nederland. Ik woon in Porto, het is normaal goed weer van begin mei tot eind oktober, hier en daar wat regen dus echt goed om de speedster bijna het ganse jaar open te rijden. Ik heb nog geen hardtop. Die komt er wel als ik begin te voelen dat ik die nodig heb.
Plaats reactie