Hopelijk geen al te grote schade, Arno?
Ik zou de smeris die een bon uitschrijft voor het ontbreken van het zwarte randje echt in zijn gezicht uitlachen, dan nog maar een boete voor belediging van een ambtenaar in functie erbij.
Moest nu al erg oppassen met wat ik zei, want de agenten die aanwezig waren tijdens mijn aanrijding vonden zelf ook dat een collega die hiervoor bonnen uitschrijft "een ontzettende klootzak is" (niet mijn eigen woorden, maar deel deze mening van harte...). Helemaal omdat het twee van die puistenkoppies waren die schijnbaar echt niks beters te doen hadden. Was overigens wel een spektakel, zo midden op de R'gracht, omstanders dachten dat ik op z'n minst 150 had gereden o.i.d. en er stond echt een massa mensen om de auto, die bijna allemaal "aan mijn kant" stonden. Altijd leuk, de opmerkingen die onze vrienden in blauw naar het hoofd kregen geslingerd. Ik hield wijzelijk mijn mond...
Ben nog even op het bureau geweest en ik kreeg daar te horen dat als je inderdaad de ontheffing aanvraagt bij de RDW voor het voeren van een Amerikaanse nummerplaat, ze ook niet moeilijk doen over een nog kleiner plaatje. Ze durfden dit echter niet zwart op wit te geven. Anyway, ga deze ontheffing toch maar aanvragen i.i.g.
Zijn er al rijders die deze aantekening succesvol hebben aangevraagd?