Slechte dag voor sportwagens

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Slechte dag voor sportwagens

Bericht door stevenflappy »

Zag vandaag een Enzo met pech en een Porsche turbo die weggetakeld werd omdat ze voor- en achterkant geraakt waren.... Was een slechte dag voor sportauto's.... Enne zo'n Enzo is niet echt een heel mooie verschijning he :? :bag:
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Nee, ben er ook niet kapot van. Maar ik denk dat je dat vrij snel vergeet als je achter het stuur zit :wink:
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

Rotax schreef:Nee, ben er ook niet kapot van. Maar ik denk dat je dat vrij snel vergeet als je achter het stuur zit :wink:
Nou ik weet het nog net niet...Ik bedoel van binnen is het nou ook niet spectaculair, ok hij schijnt buitengewoon te rijden. Maar je hebt zelfs helemaal niets om aan te sleutelen, dat schiet dan toch ook niet op :wink:
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Ik vind de Enzo wel een mooie wagen...vooral de snuit dan als je zoiets in je achteruitkijkspiegel ziet gaat je wel even aan de kant :wink: . Maar ja ik heb al van kindsaf een boon voor Ferrari. Hier wonen dan ook veel italianen in men buurt en dan hoor je niks anders als je opgroeit als Ferrari hier Ferrari daar...maar toch ben ik wijselijk naar Opel overgestapt :twisted:. Wat ik overigens niet snap is dat er zo weinig italianen of Ferrarifreaks een Ferrari hebben...alfa romeo's zie je genoeg van rond de 35.000 euro waar je toch ook al een ferrari voor hebt...ok een 2dehandse van redelijke leeftijd maar toch :wink:
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Met alleen de aanschafprijs ben je er niet, verzekering, onderhoud en benzineverbruik zijn behoorlijk prijzig voor dit soort auto's. Dit zal veel mensen ervan weerhouden zo'n exoot op de oprit te zetten.
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

De Enzo mooi, nou nee. Maar de techniek is super.
Die Alfa's worden dagelijks gebruikt en ik denk als je een Ferrari dagelijks wil gaan gebruiken, zeker een oudje, dat het niet echt betaalbaar meer is voor de "gewone" Ferrariliefhebber.
En dan moet je maar kijken of je het geld hebt om er een 2e hands Ferrari
op na te houden naast je Alfa.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Ferrari's worden toch niet echt dagelijks gebruikt, de oudere modellen dan toch en dus is het verbruik en het onderhoud ook een stuk minder. En de meeste van die freaks kunnen zelf ook al veel ivm het onderhoud. :wink:
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

En dan moet je maar kijken of je het geld hebt om er een 2e hands Ferrari
op na te houden naast je Alfa.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

Ook niet helemaal waar, we hebben hier in noord holland een rijschool die rijd in een ferarri, volgens mij is die ook wel redelijk prijzig, maar kan je wel opscheppen dat je leer auto een ferarri was, je ziet em aardig vaak rijden :P
TorBeest
Actief lid

Bericht door TorBeest »

5 minuten Ferrari rit naar de bakker:

Minuut 0 tot 3 instappen en wachten tot alle wijzerkes ok staan, en dat de motor zijn druk geregeld heeft.

Minuut 3 tot 3,5 rijden naar de bakker

Minuut 3,5 tot 4 brood kopen

Minuut 4,5 tot 5 terugrit

Als het moet een 2,5s auto zijn, geef mij dan maar een 300bhp Honda powered Ariel Atom 8) Met het gespaarde geld kan ik een paar duizend jaar het brood tot mijn huis laten komen.

(hoewel de moderne Ferrari's natuurlijk wel wat sneller vertrekkensklaar geworden zijn)
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

zelfs al zouden jullie hem mooi vinden......kan je hem nog niet betalen, die enzo!!!!!!en al zou hem kunnen betalen is het nog maar de vraag of ferrari wil dat jij er een koopt!!!!!gezeur om de mooiste techniek ter wereld....als je auto gek bent kan het bijna niet anders dan dat je zoiets waardeert! beetje raar :?
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
TorBeest
Actief lid

Bericht door TorBeest »

Er is nog een verschil tussen waarderen (en mooi vinden) en verkiezen boven een andere superauto.

En ik heb niets tegen Ferrari hoor, maar door dat ie aanzien wordt als één van de mooiste, beste en meest unieke sportwagens ter wereld, is em direct minder origineel, en doordat iédereen em wil, wil ik em minder,

als je begrijpt wat ik bedoel 8)

Maar het is en blijft een prachtding.
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

TorBeest schreef:
En ik heb niets tegen Ferrari hoor, maar door dat ie aanzien wordt als één van de mooiste, beste en meest unieke sportwagens ter wereld, is em direct minder origineel, en doordat iédereen em wil, wil ik em minder,

als je begrijpt wat ik bedoel 8)
:yes:
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

nee niet echt sorry........

maar niet mooi vinden maakt niet uit maar alles afz(*&^%&ken wat met ferrari te maken heeft is ook weer het andere uiterste!

maar goed hier worden we het toch nooit over eens!ik vind het allemaal mooi!en mocht ik het ooit kunnen betalen(nooit dus)maar dan weet ik wel wat ik koop!!!!rood en snel en uit italie!!!pagani zonda of ferrari....maar ja smaken verschillen en dat is maar goed ook,iedereen in een speedster is ook niet alles!

succes ermee,en ik zal me raampje open blijven doen als er een langsrijd!
:D :woship:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Heb ooit iets rood, snels uit Italie gehad en die was leuk om te zien, maar kwalitatief een drama: 2x de variator moeten laten vervangen, 2x een nieuwe nokkenas, deflectors die van de auto afvielen en zo schade veroorzaakten, electrische systemen die willekeurig uitvielen, sensors die verkeerde signalen afgaven, carter dat spontaan uit elkaar viel, lekke koppakking (na reparatie nokkenas), etc., etc.

Maar toch, een F430 Spider.... *zucht*
Plaats reactie