Foto's
Hopelijk is alles weer inorde voor de rijtraining van de 17e, maar dat is absoluut nog niet zeker. Levertijd op de onderdelen is nog onbekend...
Mark
Ik den dat ik wel een poging ga wagen, maar ik ben bang dat het niet gaat helpen.Maik schreef:Aai...
Dat is even een flinke tegenvaller Mark!![]()
Die randen van het asfalt zien er wel erg scherp uit! Zou je de rijkswaterstaat niet aansprakelijk kunnen stellen voor de lekke banden? Misschien het proberen waard...
Dat valt dus vies tegen. Wishbones zijn (afhankelijk van de positie) ongeveer 320 euro per stuk (excl. btw). Dan nog kleine onderdelen, houder voor de schokdemper en natuurlijk arbeidsloon. Zal over de 2000 euro komen zoals het er nu uitziet. Oh, en dan tel ik natuurlijk de schade aan de velgen en twee nieuwe banden niet mee.Ga je de schade daarnaast op je verzekering verhalen denk je of weet je dat nog niet? Ik ben zowiezo benieuwd naar de prijzen van de wishbones e.a., wie weet ben ik ook een keer aan de beurt met zoiets onbenulligs.
De scherpe randen van de weg daar waren gewoon het probleem. Ik ben ZO blij dat ik er dus met m'n winterbanden/wielen door ben gereden. Als ik dit met m'n originele velgen had gedaan waren de stukken eruit gesprongen. Die compomotives zijn echt SUPER sterk, en zelfs daar zit nu schade aan. Je zit de afdruk van de rand van de weg in de velg staan.piet schreef:Sodeju, dat moet een rot klap hebben gegeven. Met 2 lekke banden kan het toch niet aan de speedster liggen, zou je zeggen.
Je gewone wielen waren waarschijnlijk kapot maar misschien hadden ze daardoor ook beter de klap opgevangen waardoor je verder geen of minder schade zou hebben. Alleen twee nieuwe velgen.De scherpe randen van de weg daar waren gewoon het probleem. Ik ben ZO blij dat ik er dus met m'n winterbanden/wielen door ben gereden. Als ik dit met m'n originele velgen had gedaan waren de stukken eruit gesprongen. Die compomotives zijn echt SUPER sterk, en zelfs daar zit nu schade aan. Je zit de afdruk van de rand van de weg in de velg staan.
Ik denk het niet. Want dan had ik met de laag profiel zomerbanden gereden. De klap was dan waarschijnlijk direct op de velg doorgekomen voordat hij eerst door de band was afgeremt.Hendrik-Jan schreef: Je gewone wielen waren waarschijnlijk kapot maar misschien hadden ze daardoor ook beter de klap opgevangen waardoor je verder geen of minder schade zou hebben. Alleen twee nieuwe velgen.