Stadslichten passend bij Xenon

Weetjes en tips voor onze auto.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Harmen schreef:@Maik: Denk dat ik nu ook zo ongeveer 15000 gereden heb met xenon en nitrons (samen besteld bij Yvo i.v.m. 1x verzendkosten :) )
Bij mij zijn de ballast units gammel geworden, in principe is er weinig aan de hand, totdat je een hobbeltje in de weg tegenkomt :? Dan zie je het verkeer in de omgeving heftig op de rem trappen omdat ze denken dat ze geflitst worden :lol:
Ik ga ze eens openschroeven want het heeft te maken met de dikke uitgaande draden. Als ik daar aan rommel terwijl de lampen aan zijn, gaat de boel flikkeren... Misschien alleen een gammele aansluiting van die draden.
Afbeelding
Harmen
Lid

Bericht door Harmen »

Zou maar een beetje oppassen, zit lijkt mij een hele grote condensator in...
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Harmen schreef:@ Robin: Dat is echt iets wat je een keer moet ervaren in een andere speedster.
Doordat de auto zo laag is, schijnt de verlichting niet ver. (Je moet de lampen immers zo afstellen dat ze iets naar beneden schijnen)
Xenon heeft echt meer toegevoegde waarde op een speedster dan op een SUV.
Dat zal zo ook wel zijn...maar ik heb er nog nooit over nagedacht om xenon te plaatsen want ik zie alles wat ik moet zien 's nachts . Dat je alles beter ziet met xenon is wel duidelijk anders zou het belachelijk zijn om over te schakelen op xenon :wink:
Maik

Bericht door Maik »

Dan snap ik niet waarom je er het nut niet van inziet...
's Nachts zie je altijd minder dan overdag, dus als je dan iets beter zicht krijgt heeft dat toch nut? Of wil je zeggen dat 's nachts rijden net zo veilig is als overdag qua zicht?
Afbeelding
Maik

Bericht door Maik »

Bedankt voor het advies trouwens Harmen :)
Afbeelding
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Maik schreef:Of wil je zeggen dat 's nachts rijden net zo veilig is als overdag qua zicht?
I like to live a bit dangerously :twisted:
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

Ben gisteren effe langs otosam gereden om te achterhalen wat die leds waren, helaas hadden ze op dat moment niet hangen maar ik heb wel kunnen achterhalen dat ze van "eufab" afkomstig zijn. Is een duits merk met een gelijknamige website (http://www.eufab.com)...als iemand intresse heb in die ledjes kan je daar verdere info vinden :P
Harmen
Lid

Bericht door Harmen »

4 ledjes... amateur :yawn:

:lol:
Bijlagen
veeel.gif
veeel.gif (41.95 KiB) 2387 keer bekeken
Plaats reactie