Rij er ook regelmatig, een vriend heeft een cafe in de jachthaven van Kortgene..Volgens mij rijden er niet veel Speedsters in Zeeland (ik af en toe maar ik woon er niet).
Eerlijk gezegd zou ik niemand anders weten.
Herman heeft zich aangemeldt??!!
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Maik schreef:Lekker!
Kunnen wij (de speedsterclub) trouwens geen extra sleutel krijgen van jouw nieuwe crib H-J? Wel zo makkelijk als we daar eens toeren....
Ja hoor, de huurtarieven volgen. Je kan je Speedster veilig voor de deur kwijt (eigen terrein) en het is 200m van het strand.
In Zeeland kan je trouwens heerlijk toeren.
Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ja vervelend altijd, ik ben nu in mijn nieuwe huis bezig, dagelijks dus heen en weer, ook lekkere wegen maar ook van die flitspalen.....best jammerRotax schreef:Ja, lekkere weggetjes daar, wel veel controle helaas

Lekker HJ zo'n huisje......klinkt goed

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ha Marcel,Marcel schreef:Ja vervelend altijd, ik ben nu in mijn nieuwe huis bezig, dagelijks dus heen en weer, ook lekkere wegen maar ook van die flitspalen.....best jammerRotax schreef:Ja, lekkere weggetjes daar, wel veel controle helaasmaar Zeeland kan je ook schitterend toeren......
Lekker HJ zo'n huisje......klinkt goed
Hoe staat het met je kit-car project? Ik zie links zo'n Opel GT....
Lotus Elise S2
- Marcel
- Contacteer:
Kitcar ligt te wachten totdat ik verhuisd ben, in denk December (heeft even stil gelegen was even een kans dat ik voor mijn werk naar Limburg ging, maar gaat niet door dus nu aan het klussen
), dus uiteindelijk ga ik bijna een jaar later bouwen...........maar dat mag de pret niet drukken.....
Opel GT
waar 
Die is besteld.........maarja het is nog wachten tot maart / April
Ik kom wel een keer in Zeeland langs als ik hem heb
en als ik aan de kit begin laat ik het je wel weten, mocht je nog steeds een keer willen komen kijken.

Opel GT

Die is besteld.........maarja het is nog wachten tot maart / April

Ik kom wel een keer in Zeeland langs als ik hem heb

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Nee nee! De GT is geen opvolger van de Speedster!Raphael schreef:Mij lijkt die opel GT verdomt weinig voorstellen eerlijk gezegt. Je zit weer tegen gewoon blik werk aan te kijken, met een motorblok in je neus gepropt...en dat moet dan de speedster opvolgen...ik vind het gewoon niet kloppen en ik denk eerlijk dat die niet kan toppen aan de speedster

Laat ze bij Opel maar, wij weten wel beter.

Het is meer een alternatief voor een MX-5.

Lotus Elise S2
De GT is ook helemaal niet de opvolger van de speedster...dat weet iedere autokenner wel, sommige van de mogelijke kopers van de GT daarentegen zien het wel als de opvolger en volgens de mensen die ik gepolst heb vinden ze hem zelfs een betere versie met nl. 260 pk
.
Ik vind het wel een zeer mooie auto met voldoende power, maar het lijkt me meer iets voor op de autobahn en voor te cruisen op mooie zonnige dagen want met de kap dicht is hij toch minder mooi terwijl de speedster met soft of hardtop erop alleen maar mooier is
. Maar dit is toch echt meer een concurrent in de klasse van de mx-5's, de Z4's, de eon's en dergelijke. Terwijl de speedster buiten de elise en exige en nog meer oncomfortabel spul...concurrentieloos is 
ps: de GT gaat wel zijn prijs meehebben want voor +/- 30.000 euro heb je toch een mooie wagen met pk's dus hij zal wel goed verkopen....30.000 euro in België dus in Nederland zal het wel wat duurder zijn

Ik vind het wel een zeer mooie auto met voldoende power, maar het lijkt me meer iets voor op de autobahn en voor te cruisen op mooie zonnige dagen want met de kap dicht is hij toch minder mooi terwijl de speedster met soft of hardtop erop alleen maar mooier is

ps: de GT gaat wel zijn prijs meehebben want voor +/- 30.000 euro heb je toch een mooie wagen met pk's dus hij zal wel goed verkopen....30.000 euro in België dus in Nederland zal het wel wat duurder zijn

- Marcel
- Contacteer:
Idd meer vergelijkbaar met de Z4, MX5, S2000 etc........Robin schreef: ps: de GT gaat wel zijn prijs meehebben want voor +/- 30.000 euro heb je toch een mooie wagen met pk's dus hij zal wel goed verkopen....30.000 euro in België dus in Nederland zal het wel wat duurder zijn
en in NL vanaf 39.990,-

Maar ten opzichte van de concurrentie zeer scherp geprijsd.