kanariegele speedy met hardtop 66km op de teller ...2.2i

Je auto te koop aanbieden.
Philip
Actief lid

kanariegele speedy met hardtop 66km op de teller ...2.2i

Bericht door Philip »

kanariegele speedy met 66km op de teller ... één van de weinige speedy's met zo weinig km zeker ...
ik had een zilvergrijze speedster 2.2i in de loop van 2005 ...hij werd opgevolgd door een TT quattro, nu een ietwat sportief getunde beetle ...maar aan de speedy denk ik nog vrij vaak ...wat mij onder andere altijd zal bijblijven is de erg racy-zithouding in de wagen ...

volg dus nog het forum ...
kijk ook al eens naar 2dehandsspeedsters ...
koopje te Oudenaarde Belgie ...een 2.2i in absolute nieuwstaat voor 22.500 euro (66km gebold)
in de lokale opelgarage aldaar ...
heb ooit al eens in die wagen in de toonzaal gezeten, nog voor ik zelf een speedster had ...
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Re: kanariegele speedy met hardtop 66km op de teller ...2.2i

Bericht door Pipo »

silverwing schreef:kanariegele speedy met 66km op de teller ... één van de weinige speedy's met zo weinig km zeker ...

koopje te Oudenaarde Belgie ...een 2.2i in absolute nieuwstaat voor 22.500 euro (66km gebold)
Mijn Turbo had maar 13km op de teller staan bij aankoop :)

22.500€ voor een nieuwe 2,2 is een spotprijs. Wordt waarschijnlijk al minimum 3jaar tussen dealers heen en weer verhandeld waarbij hij iedere keer wat in prijs zakt. Geel is geen gemakkelijke kleur om te verkopen. (de verkoopstatistieken liegen er niet om)
Persoonlijk vind ik de Speedster schitterend in 't geel :P
A thing of beauty is a joy forever!
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

spotprijs :shock: komt hier op meer dan 30000 euro :lol:
Philip
Actief lid

Re: kanariegele speedy met hardtop 66km op de teller ...2.2i

Bericht door Philip »

Pipo schreef:
silverwing schreef:kanariegele speedy met 66km op de teller ... één van de weinige speedy's met zo weinig km zeker ...

Mijn Turbo had maar 13km op de teller staan bij aankoop :)

22.500€ voor een nieuwe 2,2 is een spotprijs. Wordt waarschijnlijk al minimum 3jaar tussen dealers heen en weer verhandeld waarbij hij iedere keer wat in prijs zakt. Geel is geen gemakkelijke kleur om te verkopen. (de verkoopstatistieken liegen er niet om)
Persoonlijk vind ik de Speedster schitterend in 't geel :P
neen staat al een jaar of drie daar in de toonzaal ...zoals ik al zei zat ik al eens in die wagen alvorens ik begin 2005 besloot een occasiespeedster van zo'n 15000km te kopen ...
is wel waar ...op dat moment vroegen ze nog om en bij de 30000 euro voor die speedster .... reeds 7500 euro in mindering tegenover de vraagprijs van 2 jaar geleden ...
zoals je zegt het geel maakt van de speedy nog iets exclusievers!!!

Phil
Philip
Actief lid

Bericht door Philip »

te bekijken op www.autoscout24.be
Phil
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Vind dit wel een mooie, alleen jammer dat het een Turbo is. Vind rijden namelijk zo leuk!! :?
http://www.autoscout24.be/nl-be/detail. ... d=68666974
Edjes
Mega lid

Bericht door Edjes »

stevenflappy schreef:Vind dit wel een mooie, alleen jammer dat het een Turbo is. Vind rijden namelijk zo leuk!! :?
http://www.autoscout24.be/nl-be/detail. ... d=68666974
Patser!
(ik vind die turbo wel erg begeerlijk :P )
Speedster T #5002
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Kleur is goed...
De 2.2 in zwart is een standaard lak en bij de Turbo is dat metallic. Dat hebben ze gedaan omdat de auto dan meer glimt. Poetsers vinden dat namelijk belangrijk. :lol:
Lotus Elise S2
stevenflappy
Contacteer:

Poetser!! :oops:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

stevenflappy schreef:Poetser!! :oops:
Dat de metallic Turbo meer glimt! Moet ik nou alles uitleggen :evil:
Lotus Elise S2
stevenflappy
Contacteer:

Werden tegelijkertijd getypt.... Had het tegen die Saab-rijder.... :oops:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

stevenflappy schreef:Werden tegelijkertijd getypt.... Had het tegen die Saab-rijder.... :oops:
Ok ik schrok al. Ik vond jou altijd een van de slimste dus het verbaasde mij. Zit wel 2 min. tussen.... :lol:
Lotus Elise S2
stevenflappy
Contacteer:

Zat tussendoor te Socom-en (online) dus dan kan je niet achter elkaar tikken, dan vallen er dus pauzes.......
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Hendrik-Jan schreef:Kleur is goed...
De 2.2 in zwart is een standaard lak en bij de Turbo is dat metallic. Dat hebben ze gedaan omdat de auto dan meer glimt. Poetsers vinden dat namelijk belangrijk. :lol:
Dan zal ik maar beter geen foto van mijn speedster online zetten want die glimt helemaal niet...al 3 maanden niet meer gepoetst dus ja het is toch maar eens poetstijd :twisted: ...alhoewel mijn velgen zo zwart zijn van de vuiligheid dat er een bepaalde kras niet meer opvalt dus dat is meegenomen :wink:...die kras is er gekomen door een of andere vandaal of er moet iets tegen gevlogen zijn waar ik niks van gemerkt heb :evil:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Robin schreef:
Hendrik-Jan schreef:Kleur is goed...
Dan zal ik maar beter geen foto van mijn speedster online zetten want die glimt helemaal niet...al 3 maanden niet meer gepoetst dus ja het is toch maar eens poetstijd :twisted: ...alhoewel mijn velgen zo zwart zijn van de vuiligheid dat er een bepaalde kras niet meer opvalt dus dat is meegenomen :wink:...die kras is er gekomen door een of andere vandaal of er moet iets tegen gevlogen zijn waar ik niks van gemerkt heb :evil:
Uitzonderingen bevestigen de regel.... Je hebt (of had) ook 2.2 poetsers hoor (Marcel!).
Lotus Elise S2
Gesloten