Welcome to phpBB 2
- Piet
- Giga lid Carbon
Ja het werkt!

Piet
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Complimenten
Heren,
Complimenten voor deze opzet en vooral ook de snelheid waarin dit is gerealiseerd na de ontzettend geslaagde meeting van afgelopen zaterdag in Oosterhout.
Ik ben niet zo'n computerman, maar weet wel redelijk veel van autotechniek en zal af en toe uitleg proberen te geven op theoretische vragen. Heb zelf nog niet aan veel mijn speedster gesleuteld, dus praktische vragen, zoals het monteren van een uitlaat kan ik nog niet beantwoorden.
Hopelijk kunnen we via dit BBS meetings ed afspreken en nuttige info delen.
Maarten
Complimenten voor deze opzet en vooral ook de snelheid waarin dit is gerealiseerd na de ontzettend geslaagde meeting van afgelopen zaterdag in Oosterhout.
Ik ben niet zo'n computerman, maar weet wel redelijk veel van autotechniek en zal af en toe uitleg proberen te geven op theoretische vragen. Heb zelf nog niet aan veel mijn speedster gesleuteld, dus praktische vragen, zoals het monteren van een uitlaat kan ik nog niet beantwoorden.
Hopelijk kunnen we via dit BBS meetings ed afspreken en nuttige info delen.
Maarten
-
- Nieuw lid
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met jullie site en vooral met jullie Speedsters. Zelf heb ik er helaas geen, maar vanwege mijn werk bij Autogids heb ik het voorrecht om in vele auto's te mogen rijden en ik verbaas me er over dat niet meer mensen kiezen voor de Speedster. In zijn prijsklasse is het niet de beste, maar de enige sportwagen. Er is genoeg leuk spul te koop (Nissan 350z b.v. biedt ook erg veel rijplezier), maar dat maakt van deze auto's nog geen sportwagens. Ze zijn onder andere stuk voor stuk te zwaar. Een beetje jammer vind ik de net iets te smalle voorbandjes en het soms lichtelijk overdreven onderstuur. Wel verstandig van Opel, maar persoonlijk zou ik overwegen om er voor een centimeter extra rubber op te zetten. Nogmaals, gefeliciteerd met jullie wijze keuze en veel plezier met de club. Rijd voorzichtig en leef je uit op het circuit!