Beter laat dan nooit

Stel jezelf en je auto voor.
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

van dijk schreef:Als het een grapje was dan had het al over moeten zijn, want als dit fake is dan duurt het te lang. Ik heb ook wel is een nep profiel gemaakt, maar nooit langer dan een paar dagen :wink: DUS!
Ik had ook al lang verwacht dat jij je nickname zou hebben veranderd in KEN :mrgreen:

SteV6
S4 Avant
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

SteV6 schreef:
van dijk schreef:Als het een grapje was dan had het al over moeten zijn, want als dit fake is dan duurt het te lang. Ik heb ook wel is een nep profiel gemaakt, maar nooit langer dan een paar dagen :wink: DUS!
Ik had ook al lang verwacht dat jij je nickname zou hebben veranderd in KEN :mrgreen:

SteV6
Ik moest even navragen aan mijn nichtje wie KEN is (waar heb jij meegespeeld vroegen????) Maar ik ben het niet.
van dijk

Bericht door van dijk »

Barbie ik vond het erg gezellig, tot gauw!

Afbeelding
linne150

ik zei het toch!!!!!!!!!!!!!

Bericht door linne150 »

Blijkt pipo toch mammaloe te zijn.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Barbie

Barbie

Bericht door Barbie »

Nou schatjes, ik vond het ook heel gezellig hoor. Maar alhoewel ik vandaag genoten heb van al dat mannelijke schoon, heb besloten dat zo'n stoere mannenclub die enkel over hun auto kunnen praten, toch maar niets voor mij is :P Deze dag gaat dan ook mijn laatste bijdrage aan dit forum zijn voor Martin mij van zijn harddisk wist :cry:

Als aandenken post ik hier nog een fotootje voor diegenen die me graag boven hun bed willen hangen :) Ik wens jullie allen nog vele droge dagen en natte nachten toe :wink:

Groetjes, Barbie
Bijlagen
Barbie.jpg
Barbie.jpg (21.88 KiB) 3003 keer bekeken
Philip
Actief lid

Re: Beter laat dan nooit

Bericht door Philip »

Barbie schreef:Hi, mijn collega's noemen me soms 'Barbie', dus heb ik die naam maar aangehouden 8) Spijtig dat ik pas zo laat jullie forum heb ontdekt, want het lijkt me hier wel een leuke boel :P Hopelijk houden jullie eens een bijeenkomst als ik vrij en in het land ben. Groetjes aan allemaal :)
niemand heeft je verplicht bij dit forum aan te sluiten ....
vrijwillige aansluiting dd 14 augustus staat geakteerd ....... :lol:
Phil
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Re: Barbie

Bericht door Speedfreak »

Barbie schreef:zo'n stoere mannenclub die enkel over hun auto kunnen praten, toch maar niets voor mij is

Oh da's niet waar!!!!!!

vorig jaar hebben we het ook een keer over iemands motor gehad!!!!

.....toch?
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Plaats reactie