Ga even zitten Piet: prijzen zijn per stuk
Ongeveer net zoveel als de Exige stoelen. Maar het zit wel goed in elkaar en heeft de beste steun die ik tot nu toe in een elise/speedsterstoel gevoeld heb.
Maar het is een hele kluif geld, ik geef het toe...
Die link heb ik ook nog nooit kunnen vinden
Ga er maar vanuit dat bijna alle combinaties en kleuren mogelijk zijn, dat had Yvo mij verteld iig. Er is wel een mooie combo te vinden voor die donkerrode bak van je...
Wat wordt er allemaal met leer bekleed dan Harmen? Alleen de stoelen? Dan zou ik sowieso alleen andere stoelen nemen (met standaard leer of een echte raceversie zoals die van Steven....).
@Maik, als het oog ook wat wil, dan deze niet..... Ik ga er nog een Exige stoel bijnemen voor Natasja, zitten goed en zijn ook te rkijgen in elke kleur... Prijs is 100 euro duurder, wel volledig leer
stevenflappy schreef:@Maik, als het oog ook wat wil, dan deze niet..... Ik ga er nog een Exige stoel bijnemen voor Natasja, zitten goed en zijn ook te rkijgen in elke kleur... Prijs is 100 euro duurder, wel volledig leer
Ik vind het uiterlijk wel te pruimen hoor, maar eerlijk gezegd vind ik dat van ondergeschikt belang. Hoe het zit vind ik belangrijker. Ik ga ook eens een exigestoel passen bij Jan, ik ben benieuwd hoe dat zit, maar als ik ze zo zie lijken ze net zo weinig steun te geven als de standaard stoeltjes
Nou ben ik het niet mee eens, een stoel is een stoel maar deze zien er een beetje speelgoed-achtig uit...... Dan liever een echte race-kuip, als je toch geld gaat uitgeven en zeker met deze bedragen