Groepsaankoop Hardtop
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: Groepsaankoop Hardtop
1 Hendrik-Jan
2 Dimitri (Speedfreak)
3 Bob
4 Rolf
5
Blijft het hierbij ? Want dan stop ik er verder geen tijd in.
2 Dimitri (Speedfreak)
3 Bob
4 Rolf
5
Blijft het hierbij ? Want dan stop ik er verder geen tijd in.
Lotus Elise S2
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
ik denk dat je er beter tijd in kan stoppen als je vantevoren een berekening maakt wat de hardtop exact gaat kosten. Je zegt 800 eurs maar ik ga er van uit dat je dat als uiterste prijs hebt genoemd. Ik zelf heb alleen nog gereageerd uit interesse, maar voor 800 gaat het geen hardloper worden.......
Misschien heb je ruimte in het scherper stellen van de prijs en kun je uit de daardoor gegenereerde extra aantallen je onkosten (of winst) afdekken?
Dimitri.
Misschien heb je ruimte in het scherper stellen van de prijs en kun je uit de daardoor gegenereerde extra aantallen je onkosten (of winst) afdekken?
Dimitri.
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Je bent bij 10 stuks al gauw € 700,- kwijt voor de mal-kosten en het materiaal kwijt. En dan komen er nog onderdelen bij van Opel voor het monteren.
Zijn het er 15 dan ga je al snel richting de € 500,- en dan gaat het steeds leuker worden. De bedoeling was om er 3 zelf aan te schaffen en die op e-bay aan te bieden om zo de kosten per dak te verlagen.
En het zou om nieuwe gaan en dat is toch altijd beter dan eentje van 4 jaar oud....
Morgen bel ik af.
Zijn het er 15 dan ga je al snel richting de € 500,- en dan gaat het steeds leuker worden. De bedoeling was om er 3 zelf aan te schaffen en die op e-bay aan te bieden om zo de kosten per dak te verlagen.
En het zou om nieuwe gaan en dat is toch altijd beter dan eentje van 4 jaar oud....
Morgen bel ik af.
Lotus Elise S2
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Jammer H-J, maar gelukkig zijn er hier toch minder poetsers (die ook comfortabel en saai willen rijden met hardtop) dan ik dacht
Wat wordt het volgende projekt? Jij moet altijd iets te doen hebben of te regelen heb ik al door...
Kan je niet iets moois verzinnen voor die afgrijselijke goedkope grijze strippen van het dashboard? Mooie carbon strippen voor wènag?

Wat wordt het volgende projekt? Jij moet altijd iets te doen hebben of te regelen heb ik al door...
Kan je niet iets moois verzinnen voor die afgrijselijke goedkope grijze strippen van het dashboard? Mooie carbon strippen voor wènag?

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ik heb nog een projectje lopen met de naafstickers voor de ATS vrienden.Maik schreef:Jammer H-J, maar gelukkig zijn er hier toch minder poetsers (die ook comfortabel en saai willen rijden met hardtop) dan ik dacht![]()
![]()
Misschien kan Wilbert wel een mooi carbonstripje maken..
Lotus Elise S2
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon