Klopt, maar dat probeerde ik dan ook niet. Iets wat jij niet schijnt te snappen.Sorry maar dat begrijp ik niet, jij hield ons toch niet bij in de Ardennen..

Klopt, maar dat probeerde ik dan ook niet. Iets wat jij niet schijnt te snappen.Sorry maar dat begrijp ik niet, jij hield ons toch niet bij in de Ardennen..
Nee maar zo zag het er ook niet uit toen je rechtdoor schoot het zandpad op
ironisch bedoeld, vandaar die wink.Plus hoef ik me geen zorgen te maken hoe ik de rest voorbij kom.![]()
Ik zeg Piet, Jans pech??????????paul schreef:Piet schreefMensen met wat clubgevoel wel ja.....Vind het prima als iemand harder wil rijden die wacht dan gewoon verder op ff.![]()
Maar niet iedereen kan dat opbrengen
Groeten,
Paul.
Had ik toch liever gehad dat je dat ter plaatse eerlijk en recht in m'nMaar als je met een clio gaat rijden met Speedsters, tja........
Verwacht niet dat je met een sportwagen 50 gaat rijden, wie heeft er dan geen club gevoel....Sukkel!
Whahahaha.........paul schreef:van Dijk schreef:Had ik toch liever gehad dat je dat ter plaatse eerlijk en recht in m'nMaar als je met een clio gaat rijden met Speedsters, tja........
Verwacht niet dat je met een sportwagen 50 gaat rijden, wie heeft er dan geen club gevoel....Sukkel!
gezicht had gezegd dan had ik er geen enkele moeite mee gehad.
En we praten hier over 1 ritje van ca. 50 km, die we met z'n allen
zouden rijden, de rest van de week was iedereen vrij om te doen wat
ie wilde![]()
Dat je nu pas met de werkelijke reden komt vind ik eerlijk gezegd ook
een beetje laf, eikel
Overigens vonden de anderen het blijkbaar geen enkel probleem![]()
Groeten,
Paul