ORANJE 2.2 TE KOOP MET DEALERGARANTIE en hardtop
ORANJE 2.2 TE KOOP MET DEALERGARANTIE en hardtop
Helaas, helaas. Met pijn in mijn hart moet ik al weer afscheid nemen van mijn schitterende oranje 2.2, na er 2 maanden heel veel plezier mee te hebben gehad maar nu zoveel last van mijn altijd al aanwezige reumaklachten heb gekregen dat verder rijden onverantwoord zou zijn.
Alle fabrieksterugroep modificaties zijn uitgevoerd, en de bijrijdersstoel heeft ipv de vreselijk klont schuimrubber nu ook een oppompbare lendesteun.
km 35.500
bj 2001
nr: 648
Schadevrij
Opel dealergarantie (Bolsward) tot eind januari 2007!!
Gekocht: 2 maanden geleden bij de dealer voor 21.750,--
Plus hardtop voor 850 Euri.
Omdat hij helaas snel weg moet ivm een wat comfortabeler auto,
doe ik hem met een behoorlijk verlies weg, ondanks nog steeds aanwezige dealergarantie.
Prijs: 18.750
Met hardtop: 19.500
Logo´s Opel verwijderd, verder volledig standaard en dus nog naar hartelust op te voeren zoals ik zelf van plan zou zijn geweest. Jammer jammer jammer!!!
Wie pakt deze kans?
Alle fabrieksterugroep modificaties zijn uitgevoerd, en de bijrijdersstoel heeft ipv de vreselijk klont schuimrubber nu ook een oppompbare lendesteun.
km 35.500
bj 2001
nr: 648
Schadevrij
Opel dealergarantie (Bolsward) tot eind januari 2007!!
Gekocht: 2 maanden geleden bij de dealer voor 21.750,--
Plus hardtop voor 850 Euri.
Omdat hij helaas snel weg moet ivm een wat comfortabeler auto,
doe ik hem met een behoorlijk verlies weg, ondanks nog steeds aanwezige dealergarantie.
Prijs: 18.750
Met hardtop: 19.500
Logo´s Opel verwijderd, verder volledig standaard en dus nog naar hartelust op te voeren zoals ik zelf van plan zou zijn geweest. Jammer jammer jammer!!!
Wie pakt deze kans?
- Bijlagen
-
- Resize of Resize of DSC_0315.JPG (86.1 KiB) 6533 keer bekeken
-
- Resize of Resize of DSC_0320.JPG (98.06 KiB) 6534 keer bekeken
Rotax schreef:![]()
Balen, man! I.i.g. succes met de verkoop. Wat gaat de opvolger worden? Er schijnt iemand op dit forum van zijn Saab af te willen, misschien kunnen jullie ruilen

Ik wil ook graag m'n Saab houden, ook voor comfort.
Zit nog steeds te dubben over turbo (evt import) en ga nog een testrit in een Elise maken. Tot dan geen beslissing. Maar er komt er zeker 1!
NB: als ik me niet vergis staat er een Saab op de achtergrond in de garage.

Speedster T #5002
Bereid tot serieus bod
Beste Ruud,
Ben nu weliswaar aangemeld bij de Speedster Club maar...... heb nog geen Speedster
Daar kan natuurlijk binnenkort verandering in komen en ben bereid een serieus bod te doen voor jouw Mandarin Speedster.
Mr. V
Ben nu weliswaar aangemeld bij de Speedster Club maar...... heb nog geen Speedster

Daar kan natuurlijk binnenkort verandering in komen en ben bereid een serieus bod te doen voor jouw Mandarin Speedster.

Mr. V
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Inderdaad verkocht ;-)
Tja helemaal gelijk hij is inderdaad verkocht en wel............aan mij
Had hem vorige zaterdag reeds gekocht en heb mijn eigen Mandarin Oranje Speedster gisterochtend opgehaald. Heb natuurlijk alleen maar met een heeeeeeeele grote grijns
van oor tot oor rondgereden dit week-end en gun me nu pas de tijd om ff een berichtje te posten.
Ben nog maar pas aangemeld op dit forum maar keek hier al veel langer op rond en ben bijv. vorig jaar een keer langsgeweest toen jullie een meeting hadden in Zeist. PRACHTIG zo'n parkeerplaats vol Speedsters & wist toen dat ik er ook heeeeel graag een wilde hebben.
Dat is dus gelukt!
Mr. V

Ben nog maar pas aangemeld op dit forum maar keek hier al veel langer op rond en ben bijv. vorig jaar een keer langsgeweest toen jullie een meeting hadden in Zeist. PRACHTIG zo'n parkeerplaats vol Speedsters & wist toen dat ik er ook heeeeel graag een wilde hebben.
Dat is dus gelukt!

Mr. V