Martin en Wilbert
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
Martin en Wilbert
Hoewel ik ze pas 1 keer heb gezien heb ik altijd genoten van hun (soms) ongezouten mening en kennis. Geen enkele opmerking kan zo erg zijn dat we 2 van onze hardcore posters moeten verliezen. Ze lezen dit vast nog wel, laten we ze hiermee overhalen zich direct weer aan te melden. Zand erover, en opnieuw beginnen!
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Wilbert en Martin
Sorry Speedfreak, maar dit topic is verkeerd. Ik vind dat je hun mening moet respecteren, en ze hun eigen weg moet laten gaan. Zelfs al ga je er niet met akkoord.
@ Wilbert en Martin:
Laat alles gewoon bezinken en geniet gewoon van jullie Speedster. Want tenslotte heb je hem voor het rijplezier en de looks gekocht, niet voor de club die er rond hangt.
Het ga jullie goed, en wie weet .... misschien tot ziens
@ Wilbert en Martin:
Laat alles gewoon bezinken en geniet gewoon van jullie Speedster. Want tenslotte heb je hem voor het rijplezier en de looks gekocht, niet voor de club die er rond hangt.

Het ga jullie goed, en wie weet .... misschien tot ziens

A thing of beauty is a joy forever!
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
Ik heb het ook een paar keer gehad dat je denkt van krijg de tering maar met je forum. Maar dan krijg je wat pm's met de mededeling waar je bent en of er wat is en dan weet je weer dat je het forum niet moet laten verzieken door een paar azijnpissers en ze gewoon moet negeren. Zij hebben de knoop wel door gehakt en zijn gestopt met het forum. Er is voor allebei de keuzes wat te zeggen, waarom zou je je eraan ergeren en waarom zou je blijven.koenvw schreef:Moest ik nu weten waarom ze zijn weggegaan, kunnen we ze misschien begrijpen.
De spijkers die het verste uitsteken krijgen ook altijd de hardste klappen, ik heb het geaccepteerd en blijf lekker rellen

Dit antwoord slaat alleen op de vraag hierboven (en waarom ik begrijp dat je de handdoek in de ring wil gooien) en staat los van de discussie waardoor ze zijn weggegaan laat dat duidelijk zijn!

- stevenflappy
- Contacteer:
- Pipo
Wilbert en Martin
En hoe zou jij dat nou kunnen wetenstevenflappy schreef:En Wilbert is echt een gouden pik!

Sorry, kon het echt niet laten

A thing of beauty is a joy forever!
- stevenflappy
- Contacteer:
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- stevenflappy
- Contacteer: