Nitrons niet zo vet!
- Piet
- Giga lid Carbon
Nitrons niet zo vet!
Vandaag bij het Opel centrum geweest voor wat leuke ugrades. Helaas zijn we daar niet aan toe gekomen want bij het controleren van de Nitrons kwamen we een probleem tegen.
Het bleek dat ze bij het monteren (Niet gedaan bij het Opelcentrum) van de Nitrons geen vet hebben gebruikt. Zie plaatje.
Hierdoor is aan 1 kant van de demper de rubberen ring uit gelubberd en uit zijn plek gedrukt waardoor er speling kan ontstaan. Gelukkig lijkt er verder niet zoveel aan de hand, in ieder geval met de voor veren. Ik heb wat ringen besteld en als het goed is kunnen ze morgen de ringen gaan vervangen door nieuwe en nu wel invetten. Hopelijk is daarmee het probleem opgelost.
Dus Maik, Wilbert en Stephan laat je Nitrons checken!
Over mijn upgrades vertel ik morgen als dit allemaal gaat lukken.
Het bleek dat ze bij het monteren (Niet gedaan bij het Opelcentrum) van de Nitrons geen vet hebben gebruikt. Zie plaatje.
Hierdoor is aan 1 kant van de demper de rubberen ring uit gelubberd en uit zijn plek gedrukt waardoor er speling kan ontstaan. Gelukkig lijkt er verder niet zoveel aan de hand, in ieder geval met de voor veren. Ik heb wat ringen besteld en als het goed is kunnen ze morgen de ringen gaan vervangen door nieuwe en nu wel invetten. Hopelijk is daarmee het probleem opgelost.
Dus Maik, Wilbert en Stephan laat je Nitrons checken!
Over mijn upgrades vertel ik morgen als dit allemaal gaat lukken.
- Bijlagen
-
- VET.jpg (73.5 KiB) 5441 keer bekeken
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Hahaha Vet zat erbij geleverd, tevens heb ik ze daarna nog helemaal ingespoten met White grease, blijven de dempers zelf ook mooiHendrik-Jan schreef:Ligt er wel aan met wat Marcel. Bij jou kan je alles verwachten.Marcel schreef:Ik had ze destijds wel ingevet (zelf) Dus mocht Jeroen meelezen en hem nog hebben, NO PROBLEM

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: