Bij Egberts stond hij al een maandje of wat.
Ik kom er namelijk dagelijks langs.
Hopelijk zijn ze niet begonnen over dat het zgn vxr type zou zijn.
Je zou zonder dak kunnen rijden (met softtop alleen voor de regen) behalve natuurlijk als je hem dagelijks gebruikt.
Ik heb de hele vxr riedel gehad bij Egbers (speciaal, exclusief, bijzonder daardoor duur!) maar verder wisten ze niks te vertellen.
Heb me niet gek laten maken! had een vriend mee die automonteur is die heeft de auto binnenste buiten gekeerd en ik heb flink afgedongen!
En het resultaat eindelijk mijn eigen Speedster.
Ik denk dat je hem niet matzwart moet maken Bjorn! Maar dezelfde kleur als de raamlijst en volgens mij is dat eerder zijdeglans zwart. Gewoon aan de spuiter vragen om hem de kleur van de raamlijst te spuiten
Maik schreef:Ik denk dat je hem niet matzwart moet maken Bjorn! Maar dezelfde kleur als de raamlijst en volgens mij is dat eerder zijdeglans zwart. Gewoon aan de spuiter vragen om hem de kleur van de raamlijst te spuiten
Hij moet inderdaad het zelfde worden als de raamlijst!
Ik breng hem van de week weg dan mag de spuiter uitzoeken
of de raamlijst mat of zijdeglans is.
Probleem is dat de kleur niet zozeer de beleving is, maar het onderliggende materiaal. Dus als ie in exact dezelfde kleur als de raamlijst gespoten zal worden; is het nog een andere kleur voor het oog. Omdat de reflectie van kunstof anders is dan die hardtop, als de hardtop van exact hetzelfde materiaal is gemaakt als de raamlijst; heb ik niks gezegd!
k heb de hele vxr riedel gehad bij Egbers (speciaal, exclusief, bijzonder daardoor duur!) maar verder wisten ze niks te vertellen.
Heb me niet gek laten maken! had een vriend mee die automonteur is die heeft de auto binnenste buiten gekeerd en ik heb flink afgedongen!
En het resultaat eindelijk mijn eigen Speedster.
Gelukkig maar dat je niet teveel hebt betaald. Dat VXR verhaal is complete bullshit. De helft van onze club heeft een vxr logo maar verder dan het logo is het geen vxr. Ik heb Egberts ook een mail gestuurd waarin ik dat vertelde.
welkom, veel plezier met je speedster.
komen zeker nog wel andere stoelen in
Hoezo?? jij kan zeker een paar rood leren stoelen gebruiken!!
Ik laat het interieur voor wat het is, heeft de vorige eigenaar veel
zorg aan besteed.
Ik heb wel nog wat hele koeienhuiden te koop in knalrood!!!
niet van elkaar wetend hebben wij al meerdere keren kennis gemaakt.
Je werkt of bent erg vaak aanwezig in Berkel en Rodenrijs (noordeindseweg).
Ik rijdt namelijk in de zwarte Civic type R en zo hebben we al een keer met elkaar gesport (vanaf Dekkersport).
Tevens ben ik je ook een keer tegengekomen met mijn oude Speedster (Zilverkleurig incl. hardtop met airintake).
Grappig dat er in Berkel nu 3 zilveren speedsters rondrijden.
niet van elkaar wetend hebben wij al meerdere keren kennis gemaakt.
Je werkt of bent erg vaak aanwezig in Berkel en Rodenrijs (noordeindseweg).
Ik rijdt namelijk in de zwarte Civic type R en zo hebben we al een keer met elkaar gesport (vanaf Dekkersport).
Tevens ben ik je ook een keer tegengekomen met mijn oude Speedster (Zilverkleurig incl. hardtop met airintake).
Grappig dat er in Berkel nu 3 zilveren speedsters rondrijden.
Veel plezier ermee enwellicht tot ziens.
Hey Richard!
Wat toevallig! dan zijn we elkaar inderdaad tegen gekomen.
Ik werk in Berkel ga daar dus vaak ff een rondje rijden.
Hoeveel pk ligt er in godsnaam!!! in die Civic Type-R van jou??
Ik gaf bij het stoplicht alles wat er in de speedster lag maar was niet
echt genoeg!
De vorige eigenaar en ik weten het niet precies.
We hebben er een keer een kastje aangehangen die acceleratie, snelheid, enz. kan meten en waar je het gewicht van de auto kan invoeren en het ligt ergens tussen de 220 en 240 pk!
Het gewicht van de civic is 1170kg dus ja, hij is erg snel.
Het verschil tussen de Speedster en de civic is ongeveer een halve kilo per pk in het voordeel van de civic.