Martin en Wilbert

Algemene zaken omtrent onze auto.

Martin en Wilbert moeten zich als de sodemieter weer aanmelden

Ja, eens! wat zullen we nou krijgen! Ik mis ze nu al.
14
67%
Nee, dat ze opzouten.....stelletje sukkels...
7
33%

Totaal aantal stemmen: 21

Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Martin

Bericht door Pipo »

:P LOL :lol: :lol: :lol:
A thing of beauty is a joy forever!
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

er hebben er meer tegen gestemd....alleen die zeggen niet wie ze zijn?!?!?!?!?!?!?!helden :twisted:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Ach dat weet je hier!! :oops:
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Over clubgevoel gesproken... :evil:
Fantastisch :?

Wat laten sommige mensen zich kennen hier...
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Zelf heb ik niet gestemd, maar mensen die behoefte hebben om te stemmen hebben wel weinig keus ;) als ze hun keuze respecteren komen ze al gelijk op de tweede vrij grove keuze :!:

Wel appart dat iemand die zichzelf regelmatig schuldig maakt aan steken onder water of grof taalgebruik zelf de handdoek in de ring gooit, wat dat betreft geeft flap zijn bek vaak een dauw maar kan het ook wel hebben als anderen het tegen hem doen :thumbsup:

Maar zoals al gezegd, schrijven maakt dingen vaak niet beter, omdat het op verschillende manieren opgevat kan worden, uitpraten werkt nog altijd het beste.
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Wat je hier vaak hebt is dat er eerst 1 een opmerking moet maken en dan krijg je een stel van die trutten die dan snel zeggen "ja, inderdaad". En dat zijn altijd dezelfde! En die mensen hoeven van mij ook weinig gratie meer te verwachten, want daar ben ik goed klaar mee. En ik ga echt niet weg!!

Over Wilbert en Martin, aangezien die niet kunnen reageren: Denk dat die allebei niet vies waren van een rel en m zeker nooit uit de weg gegaan zijn, dat ze nu de handdoek in de ring gooien is hun keuze. Je bent niet gebonden aan dit forum en als de actieve leden dan steeds kleiner wordt en er zijn steeds minder mensen die met je klikken waarom zou je dan zoveel energie in een ruzie steken en niet gewoon ergens anders heen gaan. Jammer is het wel dat we nu een hoop humor missen en de meetings die heel vaak van Martin uit gingen. Benieuwd wie dat nu gaat doen....... Nee, ik niet! Als je al het commentaar altijd hoorde erna, nee echt niet!! Dan maar een klein groepje die het waardeerd...
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Martin en Wilbert moeten zich als de sodemieter weer aanmelden
Ja, eens! wat zullen we nou krijgen! Ik mis ze nu al. 68% [ 13 ]
Nee, dat ze opzouten.....stelletje sukkels... 31% [ 6 ]

Totaal aantal stemmen : 19

Ik vind het jammer dat ze weg zijn, dus ik heb gestemt dat ze gewoon terug moeten komen.
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

en vaak kwam het commentaar van mensen die zelf geen speedster hebben of er ooit in rijden! :twisted:
zoals ik zeg maar........ :lol:

ag het is zoals het is, neem het zoals het komt
vaak worden dingen verdraait tot overdreven dingen ik,blijf gewoon op de deze club posten omdat ik het leuk vendt en sommige ook ken,van meetings enzo :roll:
als die ouwuh niet naar een meeting komt jat ik dat rode monster en kom ik gewoon meerijden!!!!!! :P
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Plaats reactie