The Wheel and Tire Bible
Laat de discussies over de inhoud en/of onderwerpen maar losbarsten!
SteV6
Wil je daar niet over beginnenmarkv schreef:Jammer dat ze zo weinig zeggen over de DOT code ... Aan die code kun je zien wanneer de banden gemaakt zijn. Als je banden gaat kopen en die hebben al een jaar of 4 gestaan, kun je er vanuit gaan dat de prestaties al een stuk minder zullen zijn dan origineel bedoeld.
Mark
Dus toch nog steeds de BBS-enSteV6 schreef:Zoveel te krijgen?
Er zijn maar weinig velgen te krijgen volgens mij. Het probleem is namelijk dat er een behoorlijk verschil zit in de voor- en achtervelgen in breedte en offset (=ET). Dat beperkt de keuze enorm, zeker als ze ook nog bij voorkeur minder wegen dan origineel.
Maar HIER kan je op het forum terugvinden wat mijn keuze is ...
SteV6
Het Duitse Kant en Klaar Velgen TopicMaik schreef:Weet jij of die Duitsers nog wat van-de-plank-past-zo-onder-een-speedster-velgen gevonden hebben? En dan het liefst zo licht mogelijk.
Een velg zoals Jan die heeft is het mooist, maar de velgen moeten voorradig blijven zodat als er 1 uitvalt ik er weer makkelijk aan kan komen...
Misschien is het een idee om een nieuw topic openen met alle bekende type velgen die "standaard" passen onder een speedster.
We weten er al een paar...
gr.
Maikel