On route

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Piet
Giga lid Carbon

On route

Bericht door Piet »

Heeft iemand dit programma? Lijkt me erg leuk alleen een beetje prijzig.
DIVERSE OPTIES
Met Promotor OnRoute kun je op drie manieren toertochten maken. De optie ROUTE zul je vaak gebruiken. Hiemee maak je toertochten van A naar B met de hierboven beschreven voorwaarden. De optie RIT is een kant-en-klare toertocht, waarvan er 800 op OnRoute staan in 24 landen in Europa, waarvan 50 in Nederland. De laatste optie, RONDRIT, is de leukste, omdat nog geen routeoplanner dit kan: een toertocht die begint en eindigt op elke willekeurige plaats in Europa, dus ook bij je in de straat.
http://www.onroute.nl
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Ik had de webpage inderdaad gezien. Maar valt voor mij niet in de categorie even kopen en kijken of het wat is, beetje te duur. Zo te zien kan je er geen demo van downloaden :(

Mark
C30-94@0.55bar
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Gisteren een route gereden die ik via het internet had gedwonload. Gewoon als test om te kijken of dat een beetje wou met TT6.
Ik moet zeggen dat ging prima, alleen de route was meer iets voor mijn ouders. Mooie dijkjes en vergezichten en leuke huisjes maar veel verder dan 30 kpu kwam ik niet.

Zijn er nog meer mensen die routes op die manier rijden?
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

route

Bericht door Pipo »

piet schreef:
Zijn er nog meer mensen die routes op die manier rijden?
Ha, is er een andere manier dan :?: :twisted: :bag:
A thing of beauty is a joy forever!
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Piet, ik heb al 2,47 gb gedownload van de 3,85 gb. :bag:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Heb het programma ondertussen. Ik moet nog een route rijden die door het programma in elkaar is gezet. Ik ben benieuwd.
De eerste indruk is goed al zitten er wat kleine onhebbelijke heden in het programma. Op zich goed mee te leven.
Heel europa zit er in en een heleboel routes voor elk land. Hopelijk kan het programma zich deze zommer bewijzen. :D
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

Ik heb dat OnRoute even kunnen proberen, maar ik vond het niet de hype waard.

Mijn ervaringen:

- De routes die hij maakt moet je alsnog met de hand 'tweaken', ook al geef je op dat je mooie routes wilt ipv. snelle, dan neemt hij voor mijn smaak nog veel teveel snelwegen en doorgaande rechte wegen.
- Het invoeren/selecteren van bestemmingen en tussenpunten werkt hopeloos ingewikkeld
- Erg chaotische en ingewikkelde user interface
- Als je een rondtour laat maken dan is hij een flinke tijd aan het rekenen, maar dan blijkt dat hij alleen nog maar een paar tussenpunten heeft bepaald. De werkelijke routeplanning moet hij dan nog doen!
- Erg rare routes komen er uit die ik andere navigatiesystemen nooit heb zien doen zoals doelloos een weg heen-en-weer rijden met een keerlus aan het eind. Erg bizar..

Het idee vind ik erg aanlokkelijk, maar de praktijk van dez software vond ik erg tegenvallen.

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Plaats reactie