Ongeval door opel werknemer: neus kapot + kevlar
Ongeval door opel werknemer: neus kapot + kevlar
Eerst en vooral een prettige kerst voor al jullie speedster en lotus-rijders, vanuit het (ook) koude Portugal.
Ik heb wel even pech gehad vorige vrijdag. Bij de Opel garage hadden ze al het onderhoud uitgevoerd en de remleidingen + achtervelgen (recalls) vervangen. Tot hier toe alles ok.
Maar vanaf hier toch wel even dikke pech: gingen ze de auto wassen om mij die blinkend terug te bezorgen, na het wassen heeft een van de opel werknemers iets te veel gas gegeven (?), controle verloren en tegen een paal gebotst. Resultaat: front kapot +- 4000 euros kosten en bijna 2 weken wachten om alle stukken te vervangen. Gelukkig is het de verzekering van de garage die er gaat voorop draaien maar toch weeral 2 weken minder plezier van mijn Speedy.
Foto´s volgen later.
Ik heb wel even pech gehad vorige vrijdag. Bij de Opel garage hadden ze al het onderhoud uitgevoerd en de remleidingen + achtervelgen (recalls) vervangen. Tot hier toe alles ok.
Maar vanaf hier toch wel even dikke pech: gingen ze de auto wassen om mij die blinkend terug te bezorgen, na het wassen heeft een van de opel werknemers iets te veel gas gegeven (?), controle verloren en tegen een paal gebotst. Resultaat: front kapot +- 4000 euros kosten en bijna 2 weken wachten om alle stukken te vervangen. Gelukkig is het de verzekering van de garage die er gaat voorop draaien maar toch weeral 2 weken minder plezier van mijn Speedy.
Foto´s volgen later.
- Piet
- Giga lid Carbon
Lekkere jongens.
Gaan ze een beetje met jouw auto lopen scheuren.
Heb wel eens verhaal gehoord dat het vroeger in Nederland ook veel voor kwam dat mensen van de garage je Speedster in de prak reden. Dat hebben ze op een x moment in gedamd door alleen de monteur die daar voor was aangewezen in je auto te laten rijden (In ieder geval bij mijn garage).
Speedsters werden in ieder geval vaak in de prak gereden door (Opel)mensen tijdens een proefritje.

Gaan ze een beetje met jouw auto lopen scheuren.
Heb wel eens verhaal gehoord dat het vroeger in Nederland ook veel voor kwam dat mensen van de garage je Speedster in de prak reden. Dat hebben ze op een x moment in gedamd door alleen de monteur die daar voor was aangewezen in je auto te laten rijden (In ieder geval bij mijn garage).
Speedsters werden in ieder geval vaak in de prak gereden door (Opel)mensen tijdens een proefritje.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur

Om te huilen dit soort verhalen.... Wees je wel pietje precies met het herstel van de schade? Geen druipertje in de lak en geen clam die een mm scheef zit eisen, en alles nieuw! Hebben ze al 1000x hun excuus aangeboden? Dat is wat zij nu minstens kunnen doen, afgezien van 100% herstel natuurlijk....
Succes met de afhandeling.

-
- Nieuw lid
Ook bij Spyker kunnen ze er wat van
Gelukkig niet een Spyker van een klant
http://www.autogespot.nl/index.php?id=32
Spiky

Gelukkig niet een Spyker van een klant

http://www.autogespot.nl/index.php?id=32
Spiky

- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Spijker
Ja, dat zal die verkoper ook niet zijn beste zet in zijn carrière zijn geweest
Ze gingen hem niet ontslaan, maar hij mag waarschijnlijk tot aan zijn pensioen de vloer van de toonzaal aanvegen
De firma Beerens (Belgische invoerder van Spijker) wou die Spijker tentoon stellen op het Autosalon in Brussel. Voor dat kleine eindje van Antwerpen naar Brussel vonden ze het niet de moeite de Spijker op een vrachtwagen te rijden. Die verkoper zou hem wel even er naar toe rijden
Waarschijnlijk heeft hij eens willen doortrekken, en ging de wagen er zonder hem vandoor
Resultaat: recht het decor in
Op de televisie verklaarde de verkoper dat hij plotseling had moeten uitwijken voor een andere wagen
Klinkt nog altijd beter dan te moeten toegeven dat je door grove zelfoverschatting en stommiteit de controle over de wagen verloren hebt
En om het nog pijnlijker te maken. Zijn baas had niet de moeite genomen de Spijker (waarde 275000 €) voor die 30 km te verzekeren
Ik wed dat hij er nu spijt van heeft als haren op zijn hoofd
De nieuwe Spijker hebben ze dan toch maar op een vrachtwagen naar het salon gebracht

De firma Beerens (Belgische invoerder van Spijker) wou die Spijker tentoon stellen op het Autosalon in Brussel. Voor dat kleine eindje van Antwerpen naar Brussel vonden ze het niet de moeite de Spijker op een vrachtwagen te rijden. Die verkoper zou hem wel even er naar toe rijden

Op de televisie verklaarde de verkoper dat hij plotseling had moeten uitwijken voor een andere wagen

En om het nog pijnlijker te maken. Zijn baas had niet de moeite genomen de Spijker (waarde 275000 €) voor die 30 km te verzekeren

- Bijlagen
-
- Spijker.jpg (74.32 KiB) 2685 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!