Ongeval door opel werknemer: neus kapot + kevlar

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Amstaff
Nieuw lid

Ongeval door opel werknemer: neus kapot + kevlar

Bericht door Amstaff »

Eerst en vooral een prettige kerst voor al jullie speedster en lotus-rijders, vanuit het (ook) koude Portugal.

Ik heb wel even pech gehad vorige vrijdag. Bij de Opel garage hadden ze al het onderhoud uitgevoerd en de remleidingen + achtervelgen (recalls) vervangen. Tot hier toe alles ok.
Maar vanaf hier toch wel even dikke pech: gingen ze de auto wassen om mij die blinkend terug te bezorgen, na het wassen heeft een van de opel werknemers iets te veel gas gegeven (?), controle verloren en tegen een paal gebotst. Resultaat: front kapot +- 4000 euros kosten en bijna 2 weken wachten om alle stukken te vervangen. Gelukkig is het de verzekering van de garage die er gaat voorop draaien maar toch weeral 2 weken minder plezier van mijn Speedy.
Foto´s volgen later.
Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

Dat is knap KL*TE!!

Dat je het zelf zou doen alla, maar een ander :!:

Was het overigens hier in Nederland bij Opel of in Portugal?

Succes met de afhandeling. En goed in de gaten houden of er niet nog meer is beschadigd.

Spiky :alone:
Afbeelding
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Lekkere jongens. :evil:
Gaan ze een beetje met jouw auto lopen scheuren.

Heb wel eens verhaal gehoord dat het vroeger in Nederland ook veel voor kwam dat mensen van de garage je Speedster in de prak reden. Dat hebben ze op een x moment in gedamd door alleen de monteur die daar voor was aangewezen in je auto te laten rijden (In ieder geval bij mijn garage).

Speedsters werden in ieder geval vaak in de prak gereden door (Opel)mensen tijdens een proefritje.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :( :( :( :( :(

Om te huilen dit soort verhalen.... Wees je wel pietje precies met het herstel van de schade? Geen druipertje in de lak en geen clam die een mm scheef zit eisen, en alles nieuw! Hebben ze al 1000x hun excuus aangeboden? Dat is wat zij nu minstens kunnen doen, afgezien van 100% herstel natuurlijk....
Succes met de afhandeling.
Afbeelding
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

My worst nightmare!

Dit is een van de redenen dat ik alles bij Lotus laat doen, die weten tenminste waar ze mee bezig zijn!

Wat ontzettend *&^%@ voor je! Helemaal met Maik eens: zorg dat je hem perfect terug krijgt!

:shock: :?
T_Overboost
Nieuw lid

Bericht door T_Overboost »

ja echt om te huilen !!!

1000 X excuus is toch wel een minimum
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Pascal »

Triest, Maar zal bij mijn opel dealer niet gebeuren :wink: . Die wisten niet hoe een speedster te starten. :shock:

Gr. Pascal
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

Pascal schreef:Triest, Maar zal bij mijn opel dealer niet gebeuren :wink: . Die wisten niet hoe een speedster te starten. :shock:

Gr. Pascal

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

Ook bij Spyker kunnen ze er wat van :?
Gelukkig niet een Spyker van een klant :!:

http://www.autogespot.nl/index.php?id=32

Spiky :alone:
Afbeelding
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Spijker

Bericht door Pipo »

Ja, dat zal die verkoper ook niet zijn beste zet in zijn carrière zijn geweest :P Ze gingen hem niet ontslaan, maar hij mag waarschijnlijk tot aan zijn pensioen de vloer van de toonzaal aanvegen :lol:
De firma Beerens (Belgische invoerder van Spijker) wou die Spijker tentoon stellen op het Autosalon in Brussel. Voor dat kleine eindje van Antwerpen naar Brussel vonden ze het niet de moeite de Spijker op een vrachtwagen te rijden. Die verkoper zou hem wel even er naar toe rijden 8) Waarschijnlijk heeft hij eens willen doortrekken, en ging de wagen er zonder hem vandoor :twisted: Resultaat: recht het decor in :roll:
Op de televisie verklaarde de verkoper dat hij plotseling had moeten uitwijken voor een andere wagen :wink: Klinkt nog altijd beter dan te moeten toegeven dat je door grove zelfoverschatting en stommiteit de controle over de wagen verloren hebt :o

En om het nog pijnlijker te maken. Zijn baas had niet de moeite genomen de Spijker (waarde 275000 €) voor die 30 km te verzekeren :!: Ik wed dat hij er nu spijt van heeft als haren op zijn hoofd :D De nieuwe Spijker hebben ze dan toch maar op een vrachtwagen naar het salon gebracht :P :twisted:
Bijlagen
Spijker.jpg
Spijker.jpg (74.32 KiB) 2685 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
Plaats reactie