Daar kan je alles vinden over deze alternieve "kofferklep" uit twee delen. Er was ook een mogelijkheid om te kiezen voor een doorzichtige uitvoering van de louvres.
Trouwens ongelovelijk dat ze daar bij carspezials E 140,- durven te vragen voor een Seat Leon CupraR onderlipje
Die kost bij de lokale Seat-dealer ongeveer E 35,-
Daar kan je alles vinden over deze alternieve "kofferklep" uit twee delen. Er was ook een mogelijkheid om te kiezen voor een doorzichtige uitvoering van de louvres.
Trouwens ongelovelijk dat ze daar bij carspezials E 140,- durven te vragen voor een Seat Leon CupraR onderlipje
Die kost bij de lokale Seat-dealer ongeveer E 35,-
SteV6
Alvast bedankt.
Kheb vlug eens op de site gekeken maar zal me een andere keer bezig houden met de duitse taal te ontcijferen.
In het zwart staat het niet mis, kvraag me af hoe het zou staan met andere speedsterkleuren zoals Europa blauw (de mijne dus).
Als er bij de montage geboord of gelijk wat afgebroken moet worden heb ik helemaal geen intresse.
De prijzen zijn alleszins niet van de poes.
Denk niet dat het misstaat in combinatie met een hardtop maar zou wat betere foto's moeten zien van de wagen met dit accesoire in het geheel (wat op een afstand) en niet in close-up.
Mijn vriendin vind het zeker niet mis, dus dat is al iets.
Ik heb de coupe set van de badster besteld, volgende maand komt het binnen, Jan maakt er wel roosters in voor de koeling. Dan nog op zoek naar een mooie spoiler. Vond dit een veel mooiere oplossing, loopt mooi rond en past goed, prijs was veel beter dus dat kon het probleem zeker niet worden....