Speedster turbo te koop !!!!

Je auto te koop aanbieden.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Gefeliciteerd met je Z3!
Jammer dat je nooit het uiterste uit de speedster hebt kunnen halen, want als je het mij vraagt is de speedster (turbo) sneller dan de Z3M :wink:
Rechtuitbrandend zal het misschien niet zo zijn, maar als er een paar bochtjes aankomen zal de Z3M moeten aanpoten, op Zandvoort heb ik er al de nodige opgeduwd met mijn 2.2 8)
Afbeelding
hellspeedster
Actief lid

Bericht door hellspeedster »

@ Maik

Doe geen moeite Maik, je kan me niet meer ompraten , daarvoor rijdt de z3 veel te leuk.
Speedster reed ook leuk maar had teveel beperkingen/nadelen.
De bmw heeft alles wat de Speedster had (en hiermee bedoel ik NIET de nadelen)en veel meer.....
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Je bedoelt onder andere dat heftig torderende chassis bv? Sorry, maar dat noem ik geen voordeel... 8)

Ik kan jou misschien niet ompraten, maar misschien de rest hier nog even uitleggen waarom een speedster minstens zo leuk kan zijn als een Z3M... Maargoed, er zitten geen make-up spiegeltjes in nee, dus de speedster is niet voor iedereen weggelegd :wink:
Afbeelding
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

verkocht: Hellspeedster

Bericht door Pipo »

Hi Serge,
Ik ben blij dat je uiteindelijk toch de juiste wagen gevonden hebt :) Heb je de coupé of de roadster gekocht? De Z3M zet inderdaad forse prestaties neer. Even ter info van iedereen: motor 3246 cc, testverbruik 14 liter, 239kW bij 740rpm, 350N bij 3250rpm, topsnelheid 250km/h, en 5,4 sec. van 0 tot 100km/h (fabrieksopgave). De roadster zou iets trager zijn.
Heb je al kans gehad het uit te proberen ? :wink:
Helemaal eerlijk is je vergelijking met de Speedster Turbo niet. Je hebt een veel zwaardere motor (met dito verbruik) nodig voor die +- gelijkaardige prestaties :wink:. En met een bescheiden investering kan je onze Turbo verder tunen om je Z3M het nakijken te geven 8)

Ik begrijp je motivatie voor de koop, maar voor mij zijn juist het gebrek aan luxe en comfort enkele van de punten die me aantrekken in onze Speedster. De mooie lijn en de prestaties spelen natuurlijk ook mee 8)

Nog veel plezier met je nieuwe speelgoed, en ik hoop je snel eens te ontmoeten voor een toerrit.
Groetjes
A thing of beauty is a joy forever!
hellspeedster
Actief lid

Bericht door hellspeedster »

@ Pipo

Het is een Roadster geworden natuurlijk,ik geniet trouwens ook van "open" rijden.
Verder lichtjes getuned met een carbon airbox en toerentalbegrenzer opgeheven(kan ik lekker doorsuizen naar een slordige 280 km/u)

See ya this summer.....
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Dan kan je met de topsnelheid iig het gat dichtrijden!! :twisted:
Gesloten