... en de melding in the manual: "Please do not point a flashlight for several hours at the reflector while looking at it, it may cause blind spots or even blindness."
sorry jongens...maar ik vind em toch iets missen. Het is niet echt mijn soort auto Zeker in het licht van die show komen de kleuren van de auto niet echt naar voren toe
Raphael schreef:sorry jongens...maar ik vind em toch iets missen. Het is niet echt mijn soort auto Zeker in het licht van die show komen de kleuren van de auto niet echt naar voren toe
Heb ik ook. Het is in ieder geval geen opvolger van de Speedster.
Maar eh, iedereen moet natuurlijk kopen en mooi vinden wat hij wil.
Hij zal zeker wel verkocht gaan worden (iedere Opel-dealer eentje als demo dan gaat het hard).
Wel goed dat dit soort auto's op de markt komen (na het verdwijnen van de MR2, MGTF, e.d.)
Raphael schreef:sorry jongens...maar ik vind em toch iets missen. Het is niet echt mijn soort auto Zeker in het licht van die show komen de kleuren van de auto niet echt naar voren toe
Heb ik ook. Het is in ieder geval geen opvolger van de Speedster.
Maar eh, iedereen moet natuurlijk kopen en mooi vinden wat hij wil.
Hij zal zeker wel verkocht gaan worden (iedere Opel-dealer eentje als demo dan gaat het hard).
Wel goed dat dit soort auto's op de markt komen (na het verdwijnen van de MR2, MGTF, e.d.)
Berichten zijn nu dat er in 2007 maar 25 geleverd gaan worden in de Benelux, als ik het goed begrepen heb krijgen de dealers ook geen demo, en mogen ze ze alleen bestellen als een klantenorder overleggen
Persoonlijk vindt ik dat je veel krijgt voor het geld, zeker als je naar de concurrentie gaat kijken, een complete auto met ca 260 pk's voor nog geen 40.000,- euro, en nee het is zeker geen speedster, dat is denk ik ook niet de bedoeling van Opel.