Waar voordelige onderdelen Speedster te halen?
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Waar voordelige onderdelen Speedster te halen?
Zijn er nog voordeligere adressen voor originele onderdelen dan gewoon bij de Opel dealer?
En zijn er dealers bekend die korting geven op onderdelen, want die hier in Alkmaar rekent vrolijk met netto adviesprijzen ex BTW.
Thxs
En zijn er dealers bekend die korting geven op onderdelen, want die hier in Alkmaar rekent vrolijk met netto adviesprijzen ex BTW.
Thxs
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
in Oosterhout krijg je inderdaad onwijze korting. Ik ga tegenwoordig bijna nooit meer zoeken, maar ze zitten dan ook om de hoek
Greetingz, Peter
in Oosterhout krijg je inderdaad onwijze korting. Ik ga tegenwoordig bijna nooit meer zoeken, maar ze zitten dan ook om de hoek

Greetingz, Peter
Laatst gewijzigd door Ride-aholic op 29 dec 2006 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
The only vitamine you need, is speed! #0707
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
ik denk ook dat bellen het beste is. B.v. ik moest rondom nieuwe banden hebben. Prijsopgave gevraagd,
maar Opelcentrum was duurder als de lokale bandenboer. Dus heb ik hen de prijs van de bandenboer genoemd,
en toen kreeg ik de banden voor die prijs mee. Je kan er dus wel zaken mee doen.
Ik meen me te herinneren dat ze 30% korting geven (op Speedster-onderdelen, dan).
Greetingz, Peter
ik denk ook dat bellen het beste is. B.v. ik moest rondom nieuwe banden hebben. Prijsopgave gevraagd,
maar Opelcentrum was duurder als de lokale bandenboer. Dus heb ik hen de prijs van de bandenboer genoemd,
en toen kreeg ik de banden voor die prijs mee. Je kan er dus wel zaken mee doen.
Ik meen me te herinneren dat ze 30% korting geven (op Speedster-onderdelen, dan).
Greetingz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707