Tekst verwijderd
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- hellspeedster
- Actief lid
- stevenflappy
- Contacteer:
- hellspeedster
- Actief lid
Luister Flap, ik ga me niet verlagen naar jouw niveau , alleen vind ik het spijtig dat dit forum verziekt wordt door enkele personen die het bij gebrek aan nuttige info ,niks beter weten dan personen te beledigen die toch maar iets van hun denkwijze of visie verschillen.
Het verbaasd mij dan ook niet dat er hier de laatste tijd veel minder bedrijvigheid op het forum is.
Ik dacht dat een Speedsterforum vooral leuk en informatief zou moeten zijn en uitspraken zoals de voorgaande lijken mij dan hier ook niet echt gepast.
Gelukkig bestaan er nog andere forums waar de leden wederzijds respect tonen voor elkaars mening.
Personen zoals jij maken een leuk forum (zoals het vroeger was)gewoon kapot.
Het verbaasd mij dan ook niet dat er hier de laatste tijd veel minder bedrijvigheid op het forum is.
Ik dacht dat een Speedsterforum vooral leuk en informatief zou moeten zijn en uitspraken zoals de voorgaande lijken mij dan hier ook niet echt gepast.
Gelukkig bestaan er nog andere forums waar de leden wederzijds respect tonen voor elkaars mening.
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
EX-Turbo-rijder nr: 4440
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Als je dit soort zaken post maak je jezelf ook niet echt populair. En kortgeleden is er ook wat door jou gepost over een BMW Z3.hellspeedster schreef:stevenflappy schreef:Ed koop gewoon een 2.2L, kan je lekker rijden!! Turbo's staan of stil, of ze zijn stuk, of ze willen er van af....
Zit een patroon in hoor![]()
Een turbo rijdt gewoon beter Flap
![]()
![]()
![]()
Ik kan het weten, heb ze allebei gehad![]()
![]()
![]()
De 2.2 was ik na enkele maanden al beu, de turbo echter heb ik enkele jaren gehad.![]()
![]()
Uiteindelijk ben ik blij dat ik de stap gezet heb hem te verkopen,er zijn blijkbaar toch wagens op de markt die EN vlug EN comfortabel kunnen zijn.
Misschien moet je dat soort info op een BMW forum zetten. Wanneer je op een Speedster-forum dat soort zaken gaat melden kan je er op wachten. De reactie van Flap kan ik mij goed voorstellen en van hem weten we dat hij het ook op het forum zet. En daar is die tenslotte ook voor.
Lotus Elise S2
- zoonvanlinne150
- Mega lid
hellspeedster schreef:Luister Flap, ik ga me niet verlagen naar jouw niveau , alleen vind ik het spijtig dat dit forum verziekt wordt door enkele personen die het bij gebrek aan nuttige info ,niks beter weten dan personen te beledigen die toch maar iets van hun denkwijze of visie verschillen.
ja gelukkig zijn die forums er nog!alleen daar zitten vaak mensen die ook echt wat met autoos hebben of tenminste in speedsters rijden(of er 1 hebben).......en flap sloopt het forum niet alleen naar mijn inzien...ja hij heeft een grote muil...maar dat is flap..tis een bijdehand horeca ventje!

maar goed,same old song...(tijdje terug was er ook zoiets...)

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- Marcel
- Contacteer:
Inderdaad komt deze discussie helaas eens in de zoveel tijd terug, totdat we geen leden meer over houden........maarja ik ben één van de posters die geen speedster heeft, maar lees hier nog dagelijks omdat ik het altijd wel een leuk forum vindt.......maar het zou mijns inziens zonde zijn als zo'n clubje/forum stopt te bestaan
de auto verdiend het 

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Sorry hoor, directheid mag nog geen excuus zijn om zomaar willekeurig personen te schofferen.Tsja, Flap post tenminste nog wel eens wat... En hij scheldt weleens wat, terwijl hij zelf de allergrootste **** hier is, maargoed, de nederlandse direktheid kan niet door iedereen gewaardeerd worden schijnbaar
Als dit de enigste manier is om nog eens wat te posten kun je beter minder maar dan wel nuttige berichten plaatsen.
Want eerlijk gezegd gaan Flap zijn postings voor 90% over hoe geweldig de 2.2 is, turborijders poetsers zijn, dat bijna iedereen **** is, zijn auto is de mooiste en nog meer van die niet ter zake doende dingen en/of voor de 30e keer in herhaling vallen.
Ieder het zijne maar ik kan mijn tijd echt beter gebruiken als elke keer deze berg onzin van iemand door te worstelen om de wetenswaardige en interessante berichten ( die er gelukkig nog zijn ) er nog uit te kunnen filteren.
Begrijp mij niet verkeerd, een dolletje op zijn tijd is leuk maar dit doet mij meer denken aan de collega die nog steeds elke dag roept tuut tuut tuut de groeten van Ruud en het raar vindt dat niemand er meer om lacht.
Ik bekijk / doe mee aan nog een aantal forum's waar ook wel een dolletje wordt gemaakt, maar leden die elke 2 posting niets anders te melden hebben dan dat anderen **** zijn kom ik er gelukkig niet tegen.
En wie weet heb ik geen recht van spreken ( tenslotte ben ik alweer 6 maanden speedsterloos ) maar het moest mij toch een keer van het hart.
Groeten,
Dirk