even voorstellen, ben sinds kort lid van jullie forum en ben zoekende naar een speedster van een particuliere liefhebber.
Ik wil niet per direct een speedy kopen maar omstreeks aug-dec 2007.
Moet nog hard sparen

Wellicht is het handig indien iemand voornemens heeft de zijne te verkopen of een andere (turbo) te kopen, een leuke deal te maken t.z.t.
Ik was voorheen jaren lang lid van de MR2club, was in het bezit van een 2.0 sw20 welke geheel geschikt was gemaakt voor circuitdagen.
Ik ben nogal een racy type, ben karter , motorrijder en ben opgegroeid in de racerij en past altijd mijn auto's aan naar wat ik functioneel vindt m.b.t rijeigenschappen en stijfheid van de auto welke puur functioneel zijn.
een dikke achterspoiler of oil catchtank is voor mij dan ook meer een functionele product dan een optisch len voor sommigen een lelijk dingetje.
kortom ben ik niet gehecht aan een originele speedy !
De kleur welke ik zoek is niet zozeer van belang, mijn voorkeur is een beetje oranje of zwart of donker groen.
Bouwjaar is ivm met het budget waarschijnlijk tm bwj 2003.
Ik speel ook met de gedachte er een in te voeren uit duitsland daar er hier een mega aanbod is, daar iedereen de vrij gekomen turbo's gaat aanschaffen en er een overvloed van NA 2.2 is waardoor de prijs omlaag gaat, dit is wel handig voor de vele aanpassingen die op mijn lijstje staan te verwezenlijken.
PS mochten er mensen zijn welke ivm gezinsuitbreiding een "ruil" willen doen, heb ik nog een speciale auto in mijn bezit welke de speedster dan wel kan doen laten vergeten .............

e.a. is bespreekbaar.
Tsja zodra ik mijn speedy heb zal ik natuurlijk deelnemen aan trackdays en mooie clubritten e.d., ook wil ik er heerlijk mee op vaknties gaan o.a. noorwegen, alpen en de highlands staan op mijn lijstje.
heb ook nog ambities om bij een ritten federatie club te gaan.
De voordelen en de click met mede clubgenoten heb ik eerder bij de mr2club als zeer positief ervaren, en het zal dus hier ook niet anders zijn.
met vriendelijke groet aspirant speedy
Robke