Te koop
2 nieuwe achtevelgen opel speedster zonder banden.
Velgen zitten nog in de doos.
Zijn ideaal om vooraan te monteren met een 205/45/17 band velgen zijn splinternieuw maar zonder HT code.
Prijs : 300 Euro prijs is vast.
Tel 0497/31 38 99
VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT
TE KOOP 2 nieuwe achtervelgen VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT
-
- Nieuw lid
TE KOOP 2 nieuwe achtervelgen VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT
Laatst gewijzigd door speedster2799 op 16 feb 2007 19:49, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ride-aholic
- Actief lid
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Dat moet op de binnenkant van een spaak van je velg staan.
Als dat er niet in staat, dan hebben je velgen geen speciale warmtebehandeling gehad die je velgen sterker houden als ze heet worden tijdens gebruik. Ze worden heet omdat vooral je linker achtervelg heel dicht bij de uitlaat(bocht) zit.
Je kan deze velgen (zonder HT code) dus wel zonder risico op je voor-as gebruiken.
Als dat er niet in staat, dan hebben je velgen geen speciale warmtebehandeling gehad die je velgen sterker houden als ze heet worden tijdens gebruik. Ze worden heet omdat vooral je linker achtervelg heel dicht bij de uitlaat(bocht) zit.
Je kan deze velgen (zonder HT code) dus wel zonder risico op je voor-as gebruiken.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Tsja, ik denk dat opel niet voor niets hier een terugroepaktie voor gedaan heeft... maar ik heb zelf nog nooit een verhaal van iemand gelezen die hier problemen mee heeft gehad, en de terugroepaktie was nog niet zo lang geleden...
Bij extreme belastingen, zowel qua hitte en kracht (denk aan zwaar circuitwerk) zou je wel wat meer risico lopen denk ik...
Bij extreme belastingen, zowel qua hitte en kracht (denk aan zwaar circuitwerk) zou je wel wat meer risico lopen denk ik...