Een tip voor een radio in de speedster !!!
Een tip voor een radio in de speedster !!!
Ik heb net een sony unit met usb ingang in de speedster geplaatst. Is alleen al geweldig ivm de plaatsbesparing want ik heb nu ongeveer 50cd's aan men sleutelbos hangen en probeer die maar eens kwijt te geraken in de speedster 

- zoonvanlinne150
- Mega lid
Inderdaad een usb aansluiting is idiaal. Veel beter dan een card reader ( die willen nog wel eens haperen door een te trage overdracht van de gegevens)
Maar ik persoonlijk zoek liever effe door, ik heb al eerder een sony gehad. Een heel mooie explode. Die ook werkelijk zichzelf opblies, effe over een jaar en dat ding kon bij de vuilnis omdat het gewoon geen geluid meer gaf ( en nee komt niet omdat ik geen versterker erin had zitten )
Ik ga liever opzoek naar een JVC of Pioneer. Vind ik toch een iets beter keus persoonlijk.
Maar ik persoonlijk zoek liever effe door, ik heb al eerder een sony gehad. Een heel mooie explode. Die ook werkelijk zichzelf opblies, effe over een jaar en dat ding kon bij de vuilnis omdat het gewoon geen geluid meer gaf ( en nee komt niet omdat ik geen versterker erin had zitten )
Ik ga liever opzoek naar een JVC of Pioneer. Vind ik toch een iets beter keus persoonlijk.

Mij ging het ook vooral om het positieve van de usb aansluiting. Niet zo zeer dat ik sony super vind, ik heb gewoon altijd al sony gehad in al mijn wagens. Het is redelijk goedkoop en je krijgt er veel voor in de plaats. Als er al muziek uitkomt is het mij al lang goed. Maar puur klankgewijs zullen de pioneer's, jvc's, clarions, alpine's en dergelijke beter zijn.Raphael schreef: Ik ga liever opzoek naar een JVC of Pioneer. Vind ik toch een iets beter keus persoonlijk.
- zoonvanlinne150
- Mega lid
sony is gewoon goed,het geeft geluid en werkt makkelijk,zelf heb ik een jvc(in me seat)waarvan ik de interne versterker uit kan zetten om zo me 750 watt
versterker al het werk alleen te laten doen,
ff een lijstje met wat ik heb(is waarschijlijk helemaal niet interessant maar toch)
jvc head unit(kd-sh9101)was toen de beste die ze hadden)
compo set van hertz(275 watt piek,200 watt rms)16 cm in deur en tweeters op dashboard.
voor de bass heb ik een sub van infinity(500 watt piek,300 watt rms)
en dan nog een versterker van hertz (750 watt piek,500 watt rms)
dit alles is aangesloten met speakerkabels met echt zilver erin......en top of the line tulpstekkers,verder nog een speciale zekering,die net als thuis als ie doorslaat weer gereset kan worden........zelf aangesloten was wel een heel karwei maar na een daggie werken is het allemaal gelukt.....
ik wil niet zeggen dat ik er alles vanaf weet maar heb er toch behoorlijk verstand van....

ff een lijstje met wat ik heb(is waarschijlijk helemaal niet interessant maar toch)
jvc head unit(kd-sh9101)was toen de beste die ze hadden)
compo set van hertz(275 watt piek,200 watt rms)16 cm in deur en tweeters op dashboard.
voor de bass heb ik een sub van infinity(500 watt piek,300 watt rms)
en dan nog een versterker van hertz (750 watt piek,500 watt rms)
dit alles is aangesloten met speakerkabels met echt zilver erin......en top of the line tulpstekkers,verder nog een speciale zekering,die net als thuis als ie doorslaat weer gereset kan worden........zelf aangesloten was wel een heel karwei maar na een daggie werken is het allemaal gelukt.....

ik wil niet zeggen dat ik er alles vanaf weet maar heb er toch behoorlijk verstand van....

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Re: Een tip voor een radio in de speedster !!!
Welk model is dit?Robin schreef:Ik heb net een sony unit met usb ingang in de speedster geplaatst. Is alleen al geweldig ivm de plaatsbesparing want ik heb nu ongeveer 50cd's aan men sleutelbos hangen en probeer die maar eens kwijt te geraken in de speedster
Zijn er ook ervaringen met autoradio's met ingebouwde bluetooth om te kunnen pairen met je telefoon en telefoneren via de autoradio? Of is de speedster veel te luidruchtig hiervoor, wat ik me levendig kan voorstellen?
Speedster T #5002
Re: Een tip voor een radio in de speedster !!!
Het is de Sony CDX-GT410U heeft geen bluetoothfunctie lijkt me ook niet echt nodig in een speedster zoals je zelf al zeiEdjes schreef:Welk model is dit?

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: