Ja, waar blijven de foto's! Ik had me camera uitgeleend, we zijn dus afhankelijk van Maarten.
Het was super gaaf om daar te rijden. Ook de auto's hebben zich daar prima vermaakt ondanks onze pogingen om het de auto zo lastig mogelijk te maken. Motor en Remmen gaven geen krimp, de auto is er gewoon voor gemaakt om flink te blazen over berg weggetjes.
Het asfalt daar is over het algemeen gemaakt voor de Speedster. Natuurlijk moest Maarten even zijn Hummer uit proberen op een weggetje die alleen geschikt is voor Landrovers en misschien de Subaru club.

Gelukkig voor mij reed hij zichzelf vast in de sneeuw en konden we na een aantal keren steken, draaien en zijn we heel huids beneden aangekomen.
Het was wel koud in een tentje maar wel te doen. Ik had slechts Winter ondergoed aan. Daarover een t-shirt. Daarover een fleece trui. Daarover een vest. Wollen sokken. Dek bed over de slaap zak. Jas op het voeten einde en dan nog had ik het koud aan het einde van de nacht. Gelukkig voor mij was dat maar 1 nacht in Gerard Mer, waar we dus redelijk hoog in de bergen waren. Er lag nog een beetje sneeuw.
Het was weer een avontuur om nooit te vergeten.