En dan te bedenken dat ik pissig was op de postbode
Wel al de Elsevier (komt normaal vrijdag) maar nog geen AutoVisie (komt normaal donderdag) ...
Maar goed, gelukkig voor de postbode zit er een autospecial bij de Else4. Maar net als in de Carros de onvermijdelijke fouten van niet autofiele journalisten.
Enige tijd geleden was ik dus benaderd of ik mee wilde werken aan een stukje in de elsevier, hierbij het stukje, ik moet wel zeggen ze stuurden het stukje naar mij op zoals het nu erin staat ter controle / aanpassing, ik het aangepast en terug gestuurd, krijg de reaktie : Prima. Dank voor je snelle reactie.
En ze doen er gewoon geen reet mee en plaatsen gewoon wat "de huisvrouw" zelf ervan gemaakt heeft, was dus mijn laatste keer dat ik aan zoiets meewerk...........!!
O ja hier het stukje zoals het erin stond......en dit was hoe ik het had terug gestuurd
Mijn GTM Spyder heb ik in Mei 2006 besteld en is september 2006 opgehaald maar ivm verhuizing februari 2007 bij mij thuis afgeleverd. De wielophanging is nu bijna af en een klein gedeelte van het interieur.
Ik had geen zin om een donorauto te zoeken/ slopen dus de fabrikant heeft de donor-onderdelen tweedehands erbij geleverd. Ze komen uit een Rover 100, de voormalige Austin Metro.
Mijn motor wordt een Honda Civic Type-R. Ik heb een technische opleiding en ben gek op auto’s, maar van sleutelen aan auto's heb ik geen verstand. Ik lees de handleiding gewoon goed en als ik iets niet begrijp, kijk ik op de sites van andere bouwers. Het model dat ik heb, een cabrio, is uniek in NL. Er is één andere Nederlander, die ook een GTM Spyder aan het bouwen is, maar er rijdt er nog geen op de weg (naar mijn weten). Speedon, het bedrijf waar ik de auto heb gekocht, neemt de auto straks mee naar Engeland voor de keuring. Daarna wordt hij weer in Nederland ingevoerd. Ik zou behoorlijk zenuwachtig worden als ik dat zelf moest doen.’