Ik kwam een zwarte Speedster tegen op het industrieterrein en dacht dat jij dat zal zijn. Het is altijd leuk als je een Speedster tegen kom. Dan denk ik weer wat een mooie auto het is.
speedster schreef:Ik kwam een zwarte Speedster tegen op het industrieterrein en dacht dat jij dat zal zijn. Het is altijd leuk als je een Speedster tegen kom. Dan denk ik weer wat een mooie auto het is.
Dat ben ik geweest denk ik. Ik werk in Sliedrecht. Maarre....jij was vast niet met de Speedster, anders hadden we wel uitbundig naar elkaar zitten zwaaien denk
speedster schreef:Ik kwam een zwarte Speedster tegen op het industrieterrein en dacht dat jij dat zal zijn. Het is altijd leuk als je een Speedster tegen kom. Dan denk ik weer wat een mooie auto het is.
Dat ben ik geweest denk ik. Ik werk in Sliedrecht. Maarre....jij was vast niet met de Speedster, anders hadden we wel uitbundig naar elkaar zitten zwaaien denk
Ik reed je tegemoet met de vrachtwagen. Heb nog geseind naar je en gezwaaid.
De mijne ging vanochtend pas een beetje ruizen bij 225km/u, maar bij 230 was het toch echt niet meer comfortabel te noemen . Maar het zonnetje was wel lekker hoor
(voor het eerst ruim 6200rpm (in het rode dus) in de V gehaald! ).
Zit alleen op de toerenteller te letten. Aan het max. aantal toeren zit ik zo en de toeren begrenser is niet echt fijn.
Op dat soort momenten wou ik dat de auto wat meer toeren kon maken.
voor het eerst ruim 6200rpm (in het rode dus) in de V gehaald! ).
Echt waar?! Jij?!
Was één van de eerste dingen die ik deed na aanschaf, meteen naar Duitsland en volgas. Echt zuinig rijdt 'ie dan overigens niet meer om maar even bij het gemekker over windgeruis aan te sluiten.