Welke garage geschikt voor onderhoud?

Algemene zaken omtrent onze auto.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Wie weet wat van Sten rekent voor een kleine en een grote beurt? Gaat dat op uurtarief? Dan zou ik bij een opeldealer gaan, die werken met vastgestelde prijzen.
Leo (speedstermonteur van Motorhuis Gouda), is al snel een hele ochtend bezig met mijn speedstertje (was een kleine beurt), en als je dan ziet wat ik af moet rekenen aan het eind, dan lach je je helemaal dood :) (was iets van 130 euro ofzo).
Afbeelding
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

stef666 schreef:Ik ben destijds ook naar alle tevredenheid geholpen door Peter bij van Sten :idea:
Ik niet.

maar ik ben er dan ook nooit geweest ;)
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Kom, zoals bekend, alleen bij de Lotus dealer.... Die weet er echt alles van en zeker over tunen en aanpassingen.

Verreweg het beste adres waar ik geweest ben! En het eerste jaar heb ik er wat bezocht, Oosterhout is waarschijnlijk wel de beste Opel-dealer wat betreft de Speedster maar voor mij te ver weg en denk niet dat ze zoveel van circuit rijden weten als Jan en Marc van Lotus Amsterdam
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door stef666 »

Maik schreef:Wie weet wat van Sten rekent voor een kleine en een grote beurt? Gaat dat op uurtarief? Dan zou ik bij een opeldealer gaan, die werken met vastgestelde prijzen.
Leo (speedstermonteur van Motorhuis Gouda), is al snel een hele ochtend bezig met mijn speedstertje (was een kleine beurt), en als je dan ziet wat ik af moet rekenen aan het eind, dan lach je je helemaal dood :) (was iets van 130 euro ofzo).
Dan zou ik even moeten zoeken, alleen gaat dat wel na mijn verdiende vakantie worden 8)
ik kan me overigens niet herrineren dat ik me rot geschrokken ben :wink:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
Plaats reactie