Heeft er iemand van jullie de vacuumleiding naar de rembekrachtiger al eens zelf vervangen? Zodat ik niet te veel onnodige dingen losschroef...
Ik zou er dit weekend eens aan beginnen, heb deze net van de Opel garage gekregen, maar vervang hem liever zelf onder het cliché "Wat je zelf doet doe je meestal beter"
Ik heb die vacuumleiding bij mij even gechecked, maar ze ziet er nog als nieuw uit.
Bij nader inzien, eigenlijk is ze dat vrijwel ook
De mijne was ook nieuw, maar toch was er bij navraag door de opel-monteur een vervanging voorzien. Bij de vervanging toonde hij me waarom: de slang is dubbelwandig. Het binnengedeelte komt los van het buitenste, waardoor de slang dichtklapt.
Nou heb ik dit probleem ook, en de eikels bij Opel weigeren om dit voor mij te vervangen onder het mom van terugroepactie. Dus heb ik het slangetje maar besteld, 75 euro!!! Maar nu wil ik weten waar deze heen loopt. Voor kan ik hem wel vinden bij de rembekrachtiger, maar waar loopt deze heen? En kan ik dit eventueel bij/samen met iemand doen, die hier ervaring mee heeft? Zodat als het niet helemaal wil lukken, dat iemand een helpende hand kan bieden? Alvast bedankt...