heb ze maar besteld, de Barracuda Indy Hyper-Black-Silver.
2 stuks 7 x 17 - 5 x 110 met goodyear eagle F-1 gsd-3 215/45r17
2 stuks 8 x 17 - 5 x 110 met goodyear eagle F-1 gsd-3 245/40r17
Gewichten weet ik niet en maakt mij ook niet zoveel uit.
Als het goed is zijn ze volgende week binnen, dan even passen en worden eventuele spoorverbreders op maat gemaakt.
Je moet niks. Doe alles in etappes en geniet elke keer weer van de nieuwe hebbe dingetjes. Een Speedster ruil je niet meer in! Ze worden steeds meer waard en zeldzamer.
speedster schreef:Je moet niks. Doe alles in etappes en geniet elke keer weer van de nieuwe hebbe dingetjes. Een Speedster ruil je niet meer in! Ze worden steeds meer waard en zeldzamer.
Hoi dat is zeker mijn bedoeling, om hem niet meer weg te doen !!
Behalve het feit dat hij idd zeldzamer wordt, is het gewoon een prachtauto !! Ik probeer hem ook zoveel mogelijk uit de regen te houden, hij staat nu lekker in de garage te glimmen wachtend op de zon
En ik weet wel dat ik niks moet, was om te pesten, ik wacht ook eerst even af hoe het staat als de nieuwe wielen eronder zitten, maar op de sjop moet hij inderdaad iets naar beneden
Je kan bij mij komen kijken hoe het is met de originele veren en straks met de verlaging. We wonen vlak bij elkaar. Voor het doe het zelf aan de auto print dit (even) uit. http://www.speedsterclub.nl/documentatie/speedster.pdf