Even een update(je) aangaande de schade afhandeling van mijn Speedy....
Afgelopen vrijdag de auto weggebracht naar het schade bedrijf (CARe Rotterdam), waardoor ik helaas niet kon meedoen aan de Pro-Drive cursus (volgens mij hebben jullie je overigens zeer goed vermaakt zo aan de foto's te zien....

). Van HJ heb ik al begrepen dat dit zeker een vervolg zal gaan krijgen

!
Men gaf aan dat de reparatie wel zo'n 2 weken zou kunnen gaan duren (ik had overigens al een maand in gedachten), groot was dus ook mijn verbazing toen ik dinsdag even langsging en men aangaf de te vervangen onderdelen reeds binnen te hebben van Opel Nederland!! Voorlopig wordt alleen de gelijmde dorpel vervangen, de achterzijde gaan ze uitrepareren.
Daar ik voorafgaand mijn bedenkingen had bij het schadebedrijf heb ik kontakt gezocht met het hoofdkantoor in Nieuwegein. Gevraagd of ze ervaring hadden met Speedsters. Hierop werd ik zeer netjes een uurtje later opgebeld dat men dat niet had (slechts 1 Speedster in Eindhoven met een beschadigde koplamp

) maar dat de Opel dealer in de buurt aanwezig was waar ze op terug zouden vallen bij vragen en men in de vestiging ervaring had met Aluminium en polyester onderdelen. Bij het inleveren van de auto werd ik uitgebreid door het bedrijf geleid om te laten zien hoe ze werkten waarbij men aangaf dat zo'n Speedster ook voor hun een hele leuke auto was om aan te werken!!
Vanaf vandaag zal er door de monteurs aan de auto gewerkt gaan worden. De vestigingsmanager houdt tevens een foto dagboek bij zodat ik straks kan zien hou alles verlopen is. Foto's volgen dus.....
Gr.RT
..........Barchetta, Z3, Speedster...........
......................Moving up!!..................