http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Ik rij er nu een week of 3 mee, en ik zou niet meer terug willen

Mark
Ik wilde de uitlaat 2.5" hebben. Dat is al aan de ruime kant. Hoe dikker de pijp, des te lagen de uitlaat gas snelheid wat weer nadelig is voor het verwijderen van de gassen uit de motor. Maar het spruitstuk komt uit op een flens die groter is dan 2.5" om te zorgen dat de pre-kat die daar standaard zit past. Dus Jim gaf aan dat het waarschijnlijk handiger zou zijn om het een tijdje nog groter te houden. Ik denk dat het nu als een soort van collector werkt voor het standandaard spruitstukje.piet schreef:Indrukwekkend
Waarom moet die terug naar 2.5" ?Pas net voor de bocht gaat de nieuwe downpipe terug naar 2.5", tot die tijd is hij de diameter van het spruitstuk.
Ja, dat ben ik wel van plan. Zeker gezien de resultaten die ik gezien heb van de throttlebody kit van Webcon/TMS. Inlaat lijkt zeker een restrictie te zijn als je de resultaten ziet op een standaard motor..Herman schreef:Ziet er super uit. Enorme vermogenswinst.
Mooie documentaire ook!
Ga je ook wat aan de inlaatkant doen?