Bij Klasen is bij mijn weten het gehele verwarmingsysteem weg gehaald, dus geen ontwaseming van de voorruit. Daarnaast is er behoorlijk in het schutbord geknutseld om de Garrett kwijt te kunnen... gaat mij iets te ver.
Op mijn APK is het nog even wachten. Markus had nog iets meer tijd nodig om de motor goed af te stellen en zelf zit ik nu in Spanje, dus kan ik hem pas eind volgende week ophalen... daarna volgt de APK. De 4 gassentest wordt het eventuele struikelblok, maar wat valse lucht via de vacuumslag van de remmen en een iets hoger stationair toerental doen wonderen .
Ga voorlopig niet verder dan 320 pk , hij is dan qua pk gewicht verhouding ongeveer vergelijkbaar met speedster turbo van c.a. 220 pk.
alleen die 450 nm is dan wel meer dan speedster.
en omdat er niets verder is te koop om de wegligging strerk te verbeteren, komt er een KW setje onder nl de Inox 3 , in hoogte en hard heid te verstellen.
Mooi man, kan me alleen niet voorstellen dat je dit koopt na een Speedster..... Ben je dan zo ver van je geloof af dat een auto licht en wendbaar moet zijn... Begrijp me goed hoor, mooie wagen maar qua fun en rijden komt het toch nooit aan een Speedster of welke andere Lotus dan ook....