Speedster op gas ?
- zoonvanlinne150
- Mega lid
........en de authoriteitsargumenten die je geeft kan ik die stelling niet gestaafd zien. Dit verhaal wordt vooral lang en vervelend door reacties die enkel op vooroordelen gebaseerd zijn en vol dt-fouten zitten.
jeetje LPG wat een antwoordtgg zegg,moeilijke wordjes allemaal!!!ik volg het niet meer hoor(was vanaf het begin al een probleem....)
B.S!
jeetje LPG wat een antwoordtgg zegg,moeilijke wordjes allemaal!!!ik volg het niet meer hoor(was vanaf het begin al een probleem....)
B.S!
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
-
- Nieuw lid
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Noem het Nederlands of gevoel voor humor......bertbuekers schreef:Ik ben verstomd door de kortzichtigheid en onbeschoftheid waarmee gereageerd wordt op een nieuw initiatief. Als dit het niveau wordt voor de toekomst van dit prachtige forum...bedroevend! Als je gas maar niets vindt, zijn er beleefdere manieren om dit te verwoorden.

Met de nieuwe tanks mag je wel de parkeergarage in. Zelfs al hangt er een verbodsteken voor LPG. Kijk de wetteksten maar na. Een sticker op de achterkant hoeft ook niet meer.Diesel schreef:En met LPG mag je een hoop parkeergarages niet in. Met diesel lekker wel.
Hoezo veilig?
'Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience'
- zoonvanlinne150
- Mega lid
Maik schreef:Noem het Nederlands of gevoel voor humor......bertbuekers schreef:Ik ben verstomd door de kortzichtigheid en onbeschoftheid waarmee gereageerd wordt op een nieuw initiatief. Als dit het niveau wordt voor de toekomst van dit prachtige forum...bedroevend! Als je gas maar niets vindt, zijn er beleefdere manieren om dit te verwoorden.
mooi gezegd jochie!!!!!

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- zoonvanlinne150
- Mega lid
wat betekent dadt????is snaap datd nied??????ik ken nog gein engels.....LPG schreef:Diesel schreef:En met LPG mag je een hoop parkeergarages niet in. Met diesel lekker wel.
Hoezo veilig?
'Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience'

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Eergisteren een sympathieke kerel over de vloer gehad die LPG in z'n Speedster Turbo wil laten plaatsen. Als hij de moed vindt om dat hier te documenteren, dan hebben jullie weer een 'field day'. Cranio-rectale inversie is een hardnekkige ziekte, die op dit forum erg besmettelijk lijkt. De atmosferische motor ontheiligen met gas is één ding, maar de turbo...
Er zijn nog 'gas-adepten': De BRA-CNG Speedster is in actie te zien op:
www.youtube.com/watch?v=l1EQhj55U2s
Na 50000 km probleemloos op LPG zijn potentiële 'afvalligen' steeds welkom voor meer informatie over die brandstof waarop je alleen kan koken.
Er zijn nog 'gas-adepten': De BRA-CNG Speedster is in actie te zien op:
www.youtube.com/watch?v=l1EQhj55U2s
Na 50000 km probleemloos op LPG zijn potentiële 'afvalligen' steeds welkom voor meer informatie over die brandstof waarop je alleen kan koken.