Is deze bekend?

Algemene zaken omtrent onze auto.
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

nette en goed sturende speedster?

rare opmerking, eveneens de opmerking "niet geheel aantoonbaar..."

zou het niet riskeren....
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Jongens, jullie zijn wel heel erg behoudend hoor. H-J heeft een goede tip, als je hem laat keuren bij een van Sten of vd Kooi, dan kan er weinig mis zijn. Gerepareerd geanodiseerd aluminium is snel te ontdekken. Motorisch is een iets grotere gok, maar als hij netjes loopt zonder blauw te walmen bij een goede trap op het gaspedaal dan zal er weinig aan de hand zijn.

De prijs ligt zo'n 3000 euro onder de marktprijs, daar kan je nog wel een gokje voor wagen vind ik...
Afbeelding
Dinomi
Nieuw lid

Bericht door Dinomi »

Heb deze meneer een mailtje gestuurd met een aantal vragen en de antwoorden waren erg summier. Ook extra foto's waren een probleem.

De auto is iig geïmporteerd uit Frankrijk omdat hij het zo'n leuk modelletje vond. Verder wist hij niets van de auto, ook niet of de Speedster de terugroepacties ondergaan heeft. De boekjes waren ook niet compleet.

ik weet genoeg dus.
Grt. HJ
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Inderdaad afhaken!
Kijk even op Marktplaats. Daar staat de auto van Speedfreak. Dat is een goede en een mooie (en goeie prijs). Succes!

HJ
Dinomi
Nieuw lid

Bericht door Dinomi »

Thx, maar had hem al gezien. Helaas ben ik nog steeds aan het twijfelen of ik mijn Evo voor een Speedster weg wil doen. Ik wil eerst nog even passen en rijden om de knoop definitief door te hakken, tenzij er zich echt een buitenkansje aandient wat niet af te slaan is.

Maar ik houd hem wel in de gaten. :wink:
Grt. HJ
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Dinomi schreef:Thx, maar had hem al gezien. Helaas ben ik nog steeds aan het twijfelen of ik mijn Evo voor een Speedster weg wil doen. Ik wil eerst nog even passen en rijden om de knoop definitief door te hakken, tenzij er zich echt een buitenkansje aandient wat niet af te slaan is.

Maar ik houd hem wel in de gaten. :wink:
Dimitri is ook lang en de auto heeft wel de juiste opties. Kijken en rijden kan geen kwaad zou ik zeggen.
Buitenkansjes zijn schaars en vallen uiteindelijk toch vaak tegen. De prijs die Stef666 heeft betaald was duidelijk een mazzeltje.
Dinomi
Nieuw lid

Bericht door Dinomi »

Ben ook niet echt op zoek naar een mazzeltje, maar als er zich 1 voordoet zou dat de beslissing wellicht versnellen. :wink:

Uiteindelijk zal de voorkeur toch uitgaan naar een Speedster met wat modificaties, omdat ik weet dat ik anders toch zelf weer zou gaan rotzooien en er eigelijk helemaal geen zin meer in heb.
Grt. HJ
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

Klopt, die van mij staat te koop.... maar dat is niet de eerste keer haha.

de vorige keer heb ik me bedacht na het eerste bod :roll:

kon er nog geen afstand van doen........
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Maik

Bericht door Maik »

Heb je nog nergens kunnen passen/rondje gebietst Dinomi? Er moet toch wel iets te regelen zijn? Misschien binnenkort weer eens een mini-meet met anderen regelen in Zuid-Holland, op een doordeweeks avondje. Ook gasten van dat D-F forum zijn er weleens voor te porren. Ben je dan geinteresseerd om ook te komen?
Afbeelding
Dinomi
Nieuw lid

Bericht door Dinomi »

Heb nog nergens een rondje kunnen bedelen, maar eerlijk gezegd zelf ook nog geen tijd voor gehad. Zou binnenkort wat met Stef afspreken, maar die is ook te druk...

Een minimeet op een doordeweekse avond kan ik me heel goed in vinden. Wordt ook eens tijd om de knoop door te hakken, want dat gezeik begint me zelf ook de keel uit te hangen. :lol:

Maik, waar woon jij eigenlijk? Zo groot is Z-H ook weer niet. :mrgreen:
Grt. HJ
Maik

Bericht door Maik »

In de buurt van Leiden.
Ik zal eens een klein balletje opgooien binnenkort voor een mixed car mini meet... Volgende week niet, want dan ben ik de hele week laat thuis en heb ik waarschijnlijk ook nog niet mijn nieuwe remblokjes in huis :( . Dus de week daarop dan?
Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Goed plan Maik.
Dinomi
Nieuw lid

Bericht door Dinomi »

Heel goed Maik.

Ik hoor wel waar en wanneer.
Grt. HJ
Maik

Bericht door Maik »

Hendrik-Jan schreef:Goed plan Maik.
Wie zegt dat jij uitgenodigd bent met je Engelse hok?
Afbeelding
Dinomi
Nieuw lid

Bericht door Dinomi »

En dan moet ik zeker met de Duitse Modeo komen, ipv met dat Japanse bami blok? :mrgreen:
Grt. HJ
Plaats reactie