Vermogensmeeting Jans
Ja'' Flap ik weet het. Een speedster wordt het nooit.Maar moet óók een beetje rekening houden met het vrouwtje,
en dan is het geen pretje om met 390 pk op de bijrijderstoel te zitten.
Vind persoonlijk de GT een mooi model, mits ie verlaagd wordt én een ander wiel, én prékat eruit, én Chargecooler krijgt, én iet of wat gekieteld wordt

Vind persoonlijk de GT een mooi model, mits ie verlaagd wordt én een ander wiel, én prékat eruit, én Chargecooler krijgt, én iet of wat gekieteld wordt

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Haha veranderen die prekat, chargecooler en kietelen iets aan het modeljans schreef: Vind persoonlijk de GT een mooi model, mits ie verlaagd wordt én een ander wiel, én prékat eruit, én Chargecooler krijgt, én iet of wat gekieteld wordt

Ach rijden als een speedster zal hij nooit.........voor sommigen juist een voordeel voor anderen een nadeel

- stevenflappy
- Contacteer:
- SteV6
Zekers! Jans en Jannie hebben me de GT laten zien toen ze een bakkie kwamen doen.
Ik moet zeggen dat op een paar (aan te passen) details na de GT eigenlijk gewoon een prachtige auto is geworden. Hoe het rijdt weet ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Wel heb ik het idee dat er een V8 in de neus zou moeten passen
Ruimte zat namelijk ...
@ Jans,
Goede keuze! Mooie wielen. Kan je ook zwarte schroefdopjes bij krijgen, ipv de zilverkleurige die er nu inzitten?
SteV6
Ik moet zeggen dat op een paar (aan te passen) details na de GT eigenlijk gewoon een prachtige auto is geworden. Hoe het rijdt weet ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Wel heb ik het idee dat er een V8 in de neus zou moeten passen

Ruimte zat namelijk ...
@ Jans,
Goede keuze! Mooie wielen. Kan je ook zwarte schroefdopjes bij krijgen, ipv de zilverkleurige die er nu inzitten?
SteV6
S4 Avant
Klopt, wat ik bij de Speedster mis is een vak waar je je mobieltje in kunt leggen, maar deze is bij de GT weer veel te grootSteV6 schreef:Zekers! Jans en Jannie hebben me de GT laten zien toen ze een bakkie kwamen doen.
Wel heb ik het idee dat er een V8 in de neus zou moeten passen![]()
Ruimte zat namelijk ...
@ Jans,
SteV6

Gr,Martin